Gå til innhold

Solskinnshistorie om å bli gravid i vikariat.

Babyluren

Anbefalte innlegg

Er så mange skrekkhistorier her inne om sure sjefer og uheldige konsekvenser ved å bli gravid mens man er i jobb, og enda værre mens man er i vikariat. Tenkte derfor jeg skulle dele min til sammenligning.

Jeg har termin i mai 08, og kontrakt ut 07. Hadde samtale med sjefen for en stund siden i forbindelse med andre endringer i avdelingsstrukturen her på jobb (snakk om å fordele arbeidsoppgavene til en som har permison ut 08). Gruet meg noe så vanvittig, men bestemte meg for å legge alle kort på bordet, da jeg syns det var mest redelig i situasjonen. Her var det snakk om forlengelse av vikariat og evt. opplæring. Jeg ville jo gjerne ha forlengelsen, men innser jo at arbeidsplassen min er lite tjent med å lære opp meg i ny stilling når jeg etter kort tid i såfall skal ut i permisjon og bli like lenge borte som vedkommende som egentlig har stillingen.

I dag fikk jeg tilbakemeldingen. Ny kontrakt ut hele 08 og bonusen: opp ett lønnstrinn! Det siste kom helt uventet, men jeg jubler!

Det finnes sjefer på godt og vondt. Jeg har nok en av de beste, men håper det går like bra for alle dere andre som gruer dere for å fortelle arbeidsgiver at dere er i lykkelige omstendigheter.

Lykke til :D

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...