Gå til innhold

Til Lykkeliten2008 ;-)

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte jeg skulle høre litt med deg ang reiserute/opphold når du drar til Ciconia. Bestiller du fly via SAS til Tistrup, og hva er beste transportmiddel fra flyplassen til Ciconia, og har du måttet bestille hotell? Regner med en natt eller to da det er snakk om inseminasjon to dager i strekk. Er takknemlig for alle mulige tips! Ellers har jeg også sendt deg noen ord på den forrige tråden min. Enda en gang: Håper du får et velfortjent positivt resultat som julegave i år!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11046354-til-lykkeliten2008/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei flora66,

Takk for lykke ønskningene. Det håper jeg også at det blir en hyggelig jul i år.

Jeg har tatt båt enten fra Oslo el. Göteborg, har funnet ut at det er greit. Tar jeg båten fra Oslo, er det overnatting på båten. Det er ca 17 mil fra Frederikshavn til Århus. Ciconia ligger utenfor byen så det er greit med bil. Jeg har hatt en overnatting i Århus og reist hjem igjen etter den andre insem. På Ciconias hjemmesider er det tips om hoteller i Århus. Jeg har som regel bodd på SAS, helt greit med parkering og sentralt i forhold til spisesteder og ikke minst shopping- kan anbefales. Eller har jeg brukt www.krak.dk, nesten det samme som gulesider, for å finne frem. Så i en annen tråd at du vurderte å vente til etter jul pga. flytur. Ciconia anbefaler at man lever så normalt som mulig, så en liten flyr skader ikke. Bare ville nevne det. Ellers er Århus en veldig fin by. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre . Ha en fin helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...