Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 og ikke merket det før etter at dere er ferdig med å gjøre det dere har gjort? hva gjør man da? hehehe,mye rart man tenker på når man sitter på do assa:-))
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det eg lurer på..er...har du med deg pcen på DO?
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 derfor jeg alltid har en ekstra dorull på lur i hylla mi.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Du må jamen være avhening av pc når du tar den med deg på do. Jeg har ikke engang med meg mobiltelefonen eller et blad på do jeg.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 så klart...har ikke du?? neida,jeg er ferdig på do nå,men jeg tenkte på det når jeg satt det å glodde da vet du....
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Ja det har skjedd.Med kun en dorull på badet om gangen skjer det stadig vekk.Men de andre er i gangen rett utenfor så som regel går det greit.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Har ofte med eit blad på do eg då...men mannen min..han tar med seg den tjukkaste boka han finner...
Sara Rompompei Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 He he Det skjer rett som det er her i huset... Her går det helt utrolige mengder med dopapir! Og ungene sier i allefall aldri i fra at det er tomt! Så da kniper man rompa i sammen som best man kan og kreker seg rundt for å finne servietter, tørkepapir e.l hihi Og så løper man til butikken og kjøper 2 stoooore pakker dopapir ;o) så blir det i hvertfall en stund til neste gang....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Har alltid noe tørkepapir på kjøkkenet. Kniper igjen og henter det. Hvis ikke gubben er hjemme da.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Har kllenex, våtservietter og lignende "redningselementer" liggende på bedet bestandig. Med to voksne menn i husholdningen er det ikke akkurat en sjelden event at det er tomt for papir, selvfølgelig uten at noen har gitt beskjed om det:p
Gjest Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Det verste er vel at det er tomt for papir når du er på besøk og må enten kle på deg uten å tørke deg eller rope ut gjennom dodøra! Om du er hjemme kan du løpe til kjøkkenet med buksa nede og hente kjøkkenrull... hehe..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Jeg bruker å lete etter dopapir før jeg setter meg på do, er det ikke så reiser jeg å kjøper, gubben blir sur hvis jeg bruker tørkepapir da det har lettere for å tette doen. Men vi har som regel papir bortsett fra tirsdagskvelden, da skrev jeg melding til han at han skulle kjøpe med seg hjem, men ble det gjort nei, og hvem trengte det, jo han.
☆Anonymia☆ Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 haha det har aldri skjedd meg før.. men hos mamma bruker det å skje ofte,og da ligger det servietter der.. haha herlig tanke.
klg,2 boys now:) Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 hehe mye rart enn tenker på.vi går nesten aldri tom for dopapir,min store panikk..hehe.. svigermor de har aldri dopapir.har 2 do å aldri papir..har alltdi kleenex i lomme når vi skal ditt.gubben blir like irrtert hvergang..hehe. kjøpte 2 sånne svære pakker til de i julegave ett år,ble mye latter av det gitt..hehe
Gjest Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Nei, jeg er en skikkelig dopapir-shopper. Sist gang vi var på butikken kjøpte jeg en sånn pakke med 8 pakker dopapir. kom frem til at det var 64 ruller, og vi hadde 2 pakker fra før, så nå har vi.... 80 ruller med dopapir=) hehe burde holde en stund... og så har vi sånn dopapir-holder på dass, der det er plass til 6 ruller eller noe... av og til er det tomt, men det skjer heldigvis alltid bare når sambo er hjemme, så det er bare å hyle ut=)
Himmel og hav Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Skjer her hjemme rett som det er, men da er det som regel bare å rope ut døra så kommer det noen. Men en gang jeg var på besøk hos noen jeg ikke kjente så godt, så var det ikke like enkelt. Altså, hva gjør man da? Etter å ha brukt opp det som viste seg å være 2,5 tørk, og langtfra nok, jeg mener griper man til gjestehåndkledet? Tørker seg med truseinnlegget og prøver å snike seg usett til nærmeste søplekasse? Neida, man tager en tom dorullpapp, bløter den lett i vasken og prøver etter beste evne å skrelle den i flere lag... Etter det har jeg alltid hatt en pakke kleenex i veska :-)
Gjest irismor Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Skjer sjelden, har et slikt stativ stående med doruller på. Da må jeg bare strekke meg litt lenger for å få tak i.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 Det har faktisk skjedd en gang.. Måtte gå forsiktig ut på kjøkkenet og hente tørkepapir.. Og gå forsiktig tebake..
ano`num *17.03.10* Skrevet 30. november 2007 #19 Skrevet 30. november 2007 Ikke skjedd her. Handler inn i store mengder Så har vi stående i skapet på begge badene. Er bare jeg som fyller på. Men fyller på når det er få ruller igjen Gjekk totalt tom for papir en gang vi bare bodde i leilighet. Kunne ikke handle stort da. Typisk så var det helg også. Måtte ut å låne oss en rull. *hihi*
Libido- Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 Hender av og til, men oppdager det før jeg setter meg på do da. Da er papir-lommetørklær greie å ha =)
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 30. november 2007 #21 Skrevet 30. november 2007 Ja. Men da har jeg brukt servietter eller tørkerull...har aldri godt tom for alt på en gang.
tezzzer med 3 Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 JA!! hehe Sto på handlelappen til gubben og jeg gikk på do i tro om at vi hadde.. han hadde glemt å kjøpe!! da ble det servietter på meg.hehehe
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #23 Skrevet 30. november 2007 hvorfor går denne diskusjoenen enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå