Gå til innhold

Få symptomer....


Tjukkemagen *m/jente 1.mai*

Anbefalte innlegg

Nålurer jeg fælt her. Er 7+1 i dag, og har nesten ingen symptomer! Litt ømme pupper, men ikke som de to foregående ukene. Var kvalm på mandag, men kjenner ingenting til dette nå. Litt matlei muligens.... Ikke supertrøtt, ikke stikk eller noe i underlivet, ikke tisser jeg mye, ikke oppblåst i magen.... Bør jeg gå til legen? Føler meg fin forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang jeg gikk gravid, hadde jeg ingen symptomer, bortsett fra mensen som ikke kom.. grudde meg veldig til UL i uke 18, siden jeg nesten var helt sikker på at det var noe jeg innbilte meg.. Men var en sprell levende liten kar der inne ja:)

 

Du kan vell heller si den heldig som ikke har så mange symptomer.. Tenk på dem som ligger å spyr i 9 mnd.. Ikke noe særlig nei...

 

Masse lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg også stusset i dag på at jeg plutselig ikke har samme trykket i underlivet når jeg våknet i dag. Det har liksom vært eneste tegnet på at jeg er gravid! Jeg tror vi kan slappe av, for dette kommer nok til å gå opp og ned gjennom hele graviditeten. Jeg leste forresten her en dag om noen som ikke hadde hatt noen tegn på graviditet fra uke 4/5 til uke 15 ca. Vi er forskjellige!! Jeg er 6 uker på veg og holder pusten, men prøver å slappe av samtidig... viktig at vi ikke stresser for mye rundt dette livet som spirer inne i oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...