Gå til innhold

I dag er det julebord med jobben :o)

Anbefalte innlegg

Gleder meg litt, men finner ikke helt roen.

Ikke nok med at jeg er redd hun skal skrike så faren får helt panikk, men 3 åringen måtte hentes i barnehagen i går fordi han spydde... Han har ikke spydd mer etter det, men er ikke helt god i magen. Spiser ingenting,men er fin i formen. Jeg har ham hjemme fra barnehagen sånn at han holder seg litt mer i ro.

Det går helt sikkert bra. Hvorfor skulle hun skrike så mye i dag da? Og han spyr nok ikke mer i dag når han kun spydde en gang i går.

Hehe... det er vel bare det at jeg ikke har kontroll i kveld som plager meg. Merkelig så uunnværlig man kan føle seg.

Herregud :oD Faren er da ikke født bak et nøst heller (selv om det av og til virker sånn)

Nei, jeg skal slappe av og kose meg og drikke pærecider. Det har jeg gledet meg til lenge.

Skal dere på julebord?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11045566-i-dag-er-det-julebord-med-jobben-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også på julebord i kveld. :-)

Jenta vår skal være hos foreldrene mine. Grugleder meg litt tror jeg.. hehe.. Gleder meg til å komme meg ut, og å være sammen med samboeren min uten baby, men samtidig er jeg spent på hvordan det komme til å gå. Det kommer til å bli rart å ikke ha hun med meg, kommer nok til å savne henne. Skal ikke drikke alkohol, og skal kjøre selv, så om det skulle være krise er det bare 10 min kjøring så er jeg der. Hønemor??? Neeeeiida, hehe!

Kos deg mye i kveld!!

huff...jeg skal også ut i dag... :-) Har pumpet nok i kjøleskapet, bonusbarna er også her og pappan skal ha alle i seng.... dette kan bli spennende. Grugleder meg litt jeg også, men jeg skal kjøre bil og holde meg unna øl (selvom jeg har så LYST på)

God tur alle sammen, jeg er spent på å høre hvordan dere taklet det :-)

Vi skal ha et lite julebord hjemme hos oss om et par uker, og tenkte jeg skulle høre med mamma om hun vil passe gutten vår - og kjenner allerede nå at jeg er litt nervøs for det:) Selv om mamma har oppfostret 3 barn, er det jo tross alt 20 år siden yngstemann var så liten! Men det hadde vært deilig å kunne slappe helt av med god mat og vin uten å tenke på amming og bysssing i søvn;-)

Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å stå på døra til mamma kl 07 dagen etter og kreve sønnen min tilbake fordi jeg har savna han så fælt, ha ha;.D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...