Gå til innhold

hehe gjett hva som skjedde igår a... *teit* :)


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

meg og min samboer koste oss litt og idet det går for oss begge, begynner jeg å styrtblø neseblod... haha snakk om å renne i den ene og andre enden da :P:P:P

 

jeg blør aldri neseblod bortsett fra når jeg er gravid... men allikevel da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe ikke akkurat, men man må da ta det med smil ;) og vi lo godt... du har ikke lov til å mobbe L :) haha

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho, dette skal jeg bruke for alt det er verdt!!

 

Æsj nå sluttet det å snø! Jeg vil ha mer, tenkte å gå ut å få noen fine bilder av lillemann i snøen som vi kan forstørre til julegaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, vi har et i rødt faktisk, men spørs om jeg finner det :P hehe

mulig J har fått det med seg hjem.... vi skal gå til innkjøp i nytt vi :;)

som IKKE skal være rosa.. hehe :P

 

ps: jeg har kjøpt den kule julegave til lillemann fra vesla :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gøy! Tenkte jeg skulle ut å shoppe når lønna kommer jeg, og da må vi ta den turen til SparKjøp og, altså etter den 12. :)

 

Skal kjøpe akebrett vi og, kanskje jeg skal ut å kjøpe det etterpå, koster jo 149 på Europris, så er jo ikke store investeringen akkurat. Men han sitter jo ikke ennå da, så så lange turer blir det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fortsatt med på sparkjøp shopping... hehe :) like moro hver gang :P

 

når man tror man har handlet for mer enn man burde så kommer man i kassa og skal betale også koster det halvparten kanskje :)

 

har de fått akebrett på E.P nå? jeg skal innom der og kjøpe 7 armet lysestaker iallefall.. hørte noe om at de var veldig billig og greie der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til å sette i vinduet? IKKE kjøp den der, de kommer inn annehver med feil omtrent. Gå heller på Nille. De har til 29,- men aner ikke kvaliteten på de da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hAha...trodde d var meg d var noe i veien med...men jeg har aldri blødd neseblod...men den siste uken så har eg gjort d 3 ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...