Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Er 36 uker på vei med min første. Jeg og sambo har vært sammen i ca 4 år, men det var slutt mellom oss fra februar til i slutten av mars i år.. I hele mars måned var jeg på ferie med noen venner, jeg hadde fått i meg noen sterke sovetabletter som ikke skulle blandes med alkohol, men tenkte ikke etter så jeg drakk. Morgenen etter husket jeg ingenting, men hadde forferdelig vondt nedentil og det lå sperm i senga, jeg ble voldtatt når jeg var 14 år og det kjentes akkurat sånn ut. Jeg gikk litt rundt i rommet for å finne klærne mine for de var slengt utover rommet. Da jeg så en pc og gikk inn for å se om det var internett der. Da jeg slo på pc skjermen så var det blitt filmet med web cam der. Og jeg så hva som hadde skjedd og så jeg hadde blitt voldtatt. Jeg bare lå der mens han gjorde sitt. Jeg klarte og ta meg sammen og var sterk. Etter denne ferien dro jeg hjem igjen, der jeg ble sammen med kjærsten igjen og hadde sex samme dag.. en mnd etter fikk jeg vite at jeg var gravid. Har ikke klart og sagt dette til noen, ikke sambo en gang. Men tenk om det er han som voldtok meg som er barnefar. Hvis jeg sier dette til sambo nå tror du han har noe forståelse, om han vil være far for barnet? Vil ikke at han skal ta farskaps test for vil ikke vite det om det er hans. Orker ikke tanken på at den lille gutten inni magen min er av en ond voldteks mann.. Tror dere sambo kan tilgi meg for at jeg ikke har klart å sagt det? Jeg har bare ikke klart å bygge opp mot, det er hardt nok som det er å skrive om det her. Håper noen kan gi meg noen svar. Vet ikke hva jeg skal gjøre
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Oi... dette hørtes vanskelig ut. Kjenner du voldtektsmannen (var det noen av de som var på ferie m deg el.l?). Hørtes ut som om du var i en annens leilighet siden du fant denne pc'en. Må ha vært helt grusomt, hvordan kom du deg ut derfra? Konfronterte du han som hadde gjort det- eller anmeldte det?? Han hadde jo selv bevis på pc'en som han kunne holdt til straff.Prøver bare å danne meg et bilde av historien din.Men saken nå er jo barnet ditt, og du lurer på farskap. Du sa du ble voldtatt på ferie- men ser voldtektsmannen veldig forskjellig ut fra samboeren din? Mht farger osv. I så fall vil det jo kunne komme for en dag når den bir født. Men husk at uansett er barnet helt uskyldig oppi dette. jeg synes du skal fortelle dette til kjæresten din. Akkurat hva som skjedde g hvor redd du er nå. Har dere et nært forhold og er han glad i deg så vil han støtte deg uansett. Det er jo ikke en kvinnes skyld at hun voldtas. Tror denne tvilen og hemmeligheen vil vokse seg veldig stor hvis du ikke deler det m noen.. Og det er ødeleggende for deg å gå og holde dette for deg selv!! Ønsker deg all lykke til..
underlig Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Du har blitt voldtatt. Uansett hvor full du var, hvor du var eller hva du hadde på (for å si det litt banalt) er det du - og eventuelt et uskyldig barn) som er ofre. Det er ikke uvanlig å føle skyld, skal eller ikke si noe. Jeg vil anbefale deg å søke profesjonell hjelp som etterhvert kan hjelpe deg å snakke med din kjæreste om dette. Om han er mannen du skal ha vil han forstå. Det vil være vanskelig for ham og for deg men denne hemmeligheten er ikke noe du kan leve godt med og jeg anbefaler at du ikke utsetter det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå