Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Var koselig å høre til her den stunden det varte, men etter 13 uker har jeg hatt en MA, så det blir dessverre ikke baby i juni likevel.... Ønsker dere andre lykke, lykke til videre!
Åleby Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det var skrekkelig leit. Jeg hører ikke til her (lenger), men jeg blir ordentlig lei meg når jeg leser sånt. MA er forferdelig siden man ikke blør. Da klynger man seg til halmstrået selv om en kanskje innerst inne vet.... Huff, jeg føler med deg nå. Har selv vært i din situasjon, men har lyktes i ettertid. Håper det lykkes neste gang.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Å nei.... Dette var ikke noe koselig lesing synes jeg :-( Får håpe dere klarer å få en hyggelig jula alikavell. Synes veldig synd på dere nå! KLÆM
Høst72 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Å nei, det var trist å lese. Håper dere lykkes ved neste korsvei!
Lillhanne Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Å NEI!! Jeg føler så med deg nå.. Vet hvor #$%& det er! Håper virkelig dere lykkes neste gang og at det ikke blir lenge til! klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå