Gå til innhold

vi blir ikke enige

Anbefalte innlegg

Vi har begge funnet navnet anabelle, og jeg synes det er kjempefint, men han har en eks som heter ann og det blir så feil for meg. Han synes jeg overdriver. gjør jeg det?

Vi klarer ikke å bli enige om noen andre navn og vi har gått gjennom alle på dette nettstedet og jeg har lett mange andre plasser. noen som vet om noen sjeldne, pene jentenavn?

vil gjerne høre guttenavn også:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11044272-vi-blir-ikke-enige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du syns det er vanskelig å bruke navn med ann, syns jeg du skal sløyfe det.

Isabell er jo et nærliggende alternativ, et navn jeg persolig ikke er så glad i, men det betyr jo ikke noe her.

Andre forslag:

Olivia

Yvonne

Veronica

Jasmine

Dyveke

Leonore

Regine

Rebecca

Emirenze

Viola

Oliver

Sebstian

Antonius

Nicolas

Rasmus

Cornelius

Jeg forstår deg. Ville også synes det ble litt feil... Alle navn på ekser er utelukket hos oss, om navnet er aldri så fint. Når det er sagt så er jo Ann ganske forskjellig fra Anabelle - både i klang og antall bokstaver da... Men skjønner det hvis du vil ha noe annet! Hva med bare Belle? Andre forslag:

Mirabell

Mariell

Isabelle

Bella

Bianca

Stella

Lisabeth

Fiona

Bertine

Betine/a

Vilma

Marisol

Annonse

Jeg bestemte meg for Angelica, det er et kjempefint navn og du hører ikke An men Ang. Mannen min syntes og det var fint. (Også kan jeg kalle henne for Angele, det navnet jeg ville ha til å begynnne med:)

Føler meg litt lur. "stort smil".

Men jeg trenger selvfølgelig et mellomnavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...