ano`num *17.03.10* Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har mest lyst til å bare ta med meg en å "gå". Slippe å lete eller spørre om hjelp *flaut* Er alltid så masse folk på apoteket, så er det så lite og intimt. Ikke gøy da..... Noen som har en å anbefale forresten? Har ikke vært plaget før i går kveld. Har fått meg den store bulen på utsiden Er så stor at jeg er redd jeg sikkert må til lege etterhvert Går jeg mye på kort tid, gjør det så vondt at jeg blir kvalm.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Mage og slikt muligens? Det er jo bare å snoke litt rundt og se hva som er i rett sjanger i hylla;) Hadde tenkt å fleipe med deg og si at det er i hylla med "hyllekant" Anale gleder og problemer, men bestemte meg for at hemoroider ikke er til å fleipe med:p Hihi...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Forresten, mitt apotek har ei hylle som heter Intim, kanskje det er en ide?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 intim pleie tror jeg. er hemoride flaut? jøss. flaut var det når jeg sto med hemoroidekrem, glidemiddel og canesten samtidig.. mens jeg vurderte å ta meg meg et hjemmekit for clamydia!! mohahahaha.
ano`num *17.03.10* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Hihi, den fleipen der har jeg faktisk tenkt tidligere i dag Har prøvd å se for meg apoteket og inndelingen for å prøve å komme på hvor den mest sannsynlig kan være. Får ta en nærmere titt på hyllene deres i morgen. Blir jeg spurt om jeg trenger hjelp får jeg heller si at jeg bare ser etter en julegave Helt enig; de er ikke til å fleipe med Fy, så vondt det gjør. Hjelper vell neppe at de sitter i rumpa heller. Den er jo så godt somi bruk hele tiden jo. Ikke tenkt over hvor mye før nå, faktisk (";)
Mrs. Bouquet Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Om du ikke finner det du skal ha er vel det beste å si hva produktet du skal kjøpe heter. Apotekansatte synes i alle fall ikke det er flaut, og de andre kundene vet sansynligvis ikke hva det er med mindre de har/hatt problemet selv. Anbefaler AC3, er liksom bare et skum man setter inn, da slipper man å kjenne på stikkpilla eller gå med den klisne kremen hele tiden.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 På apoteket her hos meg så står noe under fordøyelse og noe i kjøleskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå