Gå til innhold

Hei, hei vi er ny her

Anbefalte innlegg

Vi det er meg og august snuppa mi. Egentlig skulle hun ha vert en oktober snuppe. To månder før terminen fant hun ut at det var på tide å komme ut, og det gjorde hun.

Nå er det ikke bare oss her i familien, faktisk er det en god del flere. Vi har pappaen og 4 eldre søsken. Jeg er 27 år, studerer på deltid og ellers er jeg bare mamma for mine fem barn. Snuppa og storesøster på 2 er hjemme med meg, de tre andre er på skole og i barnehage. Så altså, de fem små er 1, 2, 4, 7 og 8 år. Pappaen er 28 år. Vi er gift og bor utenfor Bergen.

Synes det er flott med disse klubbsidene, og kommer nok til å tilbringe endel tid her. Håper å bli "kjent" med dere etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11043304-hei-hei-vi-er-ny-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Så koselig! Alltid gøy å bli kjent med nye mennesker.

Jeg er 33 og har vært hjemmeværende i 11 år. Jeg har bare 4 barn jeg da. Emma 10, Kristoffer 8, Marte 3 og Leander 1 (eller 16 mnd for å være nøyaktig) Du å fort de vokser. De to yngste er hjemme sammen med meg. Pappaen er 33. Vi er gift og bor i nærheten av Lillehammer. Jeg kommer egentlig fra Sørlandet.

Hva studerer du?

Jeg studerer interiør, men det går litt tregt. Fikk de to yngste etter at jeg startet, og så var jeg mye syk i svangerskapet med dem begge.

Kjekt å kunne være hjemme med barna. Trodde jeg hadde opplevd litt med fire fra før av, men jammen lærer man noe nytt hver gang. Snuppa mi er litt av en turbo og ikke redd for noe, kanskje det er den tøffe starten...hvem vet? Hvordan er Leander?

Hei, og velkommen:) Lenge siden vi hadde en presentasjonstråd, så det passet jo fint!

Jeg er gift, er 36 år og vi har Thomas som har bursdag 16. august. Bor like utenfor Oslo. Jeg er herfra og pappa'n er fra en av øyene utenfor Bergen.

Thomas går i barnehagen og trives godt der, jeg jobber i en fagforening i Oslo.

Hei.. Så hyggelig med nye... Jeg er 35 snart og mamman til marie 5 1/2 og william 15 mnd.. Akkurat nå er jeg hjemme med minsten på dagtid da jeg jobber nattevakter. Har perm et år til fra jobben min i skolen........ her går det unna og vi passer på å kose oss masse men vi er "hjemme".

Annonse

Så hyggelig med nye "fjes"!!

Jeg er 27, gift med drømmemannen på 32 og bor like utenfor Oslo, men på motsatt side av Thomas og meg. ;)

Er fortiden hjemmeværende med Linea som ble født 3.august i fjor. Vi har lange late dager og koser oss masse. Frøkna er veeeeldig aktiv og oppdager stadig nye ting.

Jeg er ganske aktiv her inne, så vi blir nok godt kjent skal du se! Her er det alltid så hyggelig å være!

'Hei!

Koselig med nye folk.

Jeg er snart 29 år, har en datter på da selvsagt 16 mnd. (Født samme dag og på samme sykehus som Leander faktisk). Jeg har samboer og bor like ved Lillehammer.

Jeg jobber på ett hotell og en campingplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...