Gå til innhold

Noen som har det likens?

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tvillingjenter som er 4mnd i morra, de kom 2 mnd før terminen, så egentlig er de 2mnd.. Begge tok puppen og flaska i begynnelsen. Men hun ene nektet plutselig å ta flasken. Det er veldig slitsomt, i hvertfall når jeg ikke har nok melk til dem begge.

Er det noen som har opplevd dette? Hva har dere gjort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare må fortsette å prøve jeg..det er det som hjelper i lengden..

men du kan jo ta litt malt på tuppen å da..=))

Skrevet

På flaske tuten? Ja vi prøver hverdag!!

Skrevet

ja,litt malt på flaske tuten..det er jo ikke skadelig..eller så kan du prøve noe annet..hvis de får biovit feks,så kunne du jo tatt det i melka.kanskje den blir litt søtere eller no da..

bra, bare hold ut..=))

Skrevet

det var godt å lese innlegget ditt... det kunne nesten vært skrevet av meg...

Har gutt og jente på 3 mnd, født 2 mnd før termin. Bruker pupp og flaske til de, var litt bekymret for at de skulle foretrekke flaska, men nå er jenta begynt å foretrekke puppen. Jeg har brukt å gi litt pupp, så flaske ved hvert måltid. Det måtte jeg snu om på,hun ble kjempesint når flaska kom. Så ga jeg henne først flaske, så pupp. Det gikk bedre, da får hun kose seg med puppen tilslutt. Håper du får det til, det fungerte ivertfall her.

Skrevet

Kor "artig" å høre flere som har det nesten likens:-) Har ikke prøvd med malt ennå.. men skal gjøre det. Hun er alt for avhengig av meg... Blir litt tungvindt, jeg får ikke gjort så mye.. For ei stund siden hadde foreldrene mine hun minste over natten. Det gikk kjempe bra!! Hun tok flasken om natten og om morgenen. Men bare noen uker etter det, nektet hun! Bare sånn plutselig! Men vi prøver hverdag! Men med en gang vi prøver å ta flaske tuten i munnen så skriker hun.

Hvor tunge var dine når de ble født? Når fikk du?

Skrevet

håper du får henne til å ta flaska da..=)) lykke til med det..du er hvertfall kjempe flink..

vet ikke om du spurte meg,men jeg kan jo svare likevel=))

jentene mine ble født 20 april de,så er 7,5mnd nå=)) så kom de i uke 35+0 og veide 2335 og 2450...

dine kom 2mnd for tidlig??hvor mye veide de??går alt bra?

Skrevet

Jenta mi blir og rasende når flaska kommer, men hun gir seg fortere desto mer sulten hun er. De er født 26. august, i uke 30+4, Jenta først på 45 cm og 1996 g, så gutten på 43 cm og 1746 g. Nå er de like lange, og han er 50 g tyngre enn henne.. :)

Skrevet

Mine var 1404g og 1498g. Og 38cm og 36cm... Det var litt forskjell tvj71!! Mine kom i uke 30+2. Det går greit med jentene. Men vi er ennå usikker på framtiden til hun minste.. Hun hadde en hjerneblødning når hun kom til verden.. De sier hun blir å få en cp skade.. Men vi får bare vente å se!!

I helgen skal jeg og hun minste, som ikke tar flaksen, på føden her vi bor. Vi skal ligge der. De skal hjelpe meg for å få henne til å ta til seg mat på annet vis:-) Håper de klare det! Så det blir veldig spennende!!.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...