Gå til innhold

Hadde vært moro å få til et nytt treff for kommende mai mammaer :)

Anbefalte innlegg

Eller i det minste planlegge neste :) Du var så flink sist Gemini7, men kanskje ok å ikke måtte gjøre det hver gang?!

Var i alle fall veldig hyggelig å dra ut og spise sist! Desember er kanskje en hektisk måned for mange, men lufter i alle fall idéen om et nytt treff nå, så kan dere jo komme med innspill om det er ønskelig og evnt når!

Fortsetter under...

Enig! :) I morgen er min siste dag på jobben (!!!!!!!!!!deilig!!!!!!!!!!!!!!!) så det passer stort sett når som helst for meg.

(Jeg svarer her fra yogasiden) Jo, jeg fødde på ABC forrige gang. Jeg har fått plass denne gangen også. Det er et veldig behagelig sted å føde på, hvis man kan si det sånn..:) Og hvorfør lurer du på det?? ;D

Og så må jeg få lov å ønske deg lykke til!! :D:D For det er vel i morgen du skall på ultralyd, ikke sant?

Har du prøvd plumbon..? klem

Hei jenter :)

Det er så gøy å lese at dere har det så bra alle sammen :o) Vi får håpe det fortsetter sånn!

Jeg har desverre altfor mye å gjøre på jobb slik at det er vanskelig å være veldig aktiv her inne... Frister ikke å sitte fremfor pc'n når man først kommer hjem! Har også hatt store planer om å ta Plumbo-testen, men har ikke kommet så langt.... Har noen av dere som har vært på ultralyd prøvd? Stemmer den isåfall? Jeg har lyst å teste det før ultralyden for gøy :)

Ser også at flere har kjent bevegelser, det gleder jeg meg også til så håper det kommer snart! Var hos legen på onsdag (alle prøvene var ok :o)) og fikk høre hjertelyden. Det er egentlig helt uvirkelig at det vokser et nytt menneske i magen!

Jeg er med på å treffest flere ganger. Enig i at desember er en hektisk mnd, men det roer seg som oftest litt ned når januar kommer. Desverre har jeg lite å bidra med da jeg fortsatt er lite kjent i byen og nesten aldri ute, men hjelper gjerne til viss det er behov for det :o)

Ha en strålende dag alle sammen!

Klem

Hei Nekiam! Ja, hadde vært hyggelig!!:) Hvis desember er hektisk så kan vi jo treffes på nyåret... Er vel kanskje best å finne dag som alle kan først, så kan vi finne sted senere:)

LYKKE TIL I DAG!! :)

Hei igjen, jenter! Nytt treff er jeg gjerne med på!!! Men som du sier, Nekiam- det er jo greit at vi roterer mht organisatorrollen! Noen frivillige?:) Desember er hektisk og går så fort som Topsie sier, men hvis vi får til en dag som passer alle så hadde det vært hyggelig.

Masse lykke til på UL i dag, Nekiam! Keep us posted:)

Hei igjen alle sammen og takk for et hyggelig treff!

Blir gjerne med på neste treff, men fint om det kan blir i begynnelsen av januar!!! Jeg har hektiske dager på jobb + en liten umulius som også krever sitt!

Misunner dere som har vært på ul, jeg skal ikke før 7 januar og det er jo leeenge til.....

Annonse

Hei folkens! Har vært lite her inne i det siste. Jeg kunne godt tenke meg å være med på treff. Passer best for meg i desember. Kunne forsåvidt hatt det hjemme hos meg viss vi ikke møtes på kafe eller noe da.

Sist var vi ute og spiste, og det var kjempe hyggelig!

Har nevnt i et annet innlegg at jeg gjerne kan ta ansvar for å samle troppene! Tar en liten runde for å se når det passer best for alle, desember eller januar. Mange som har julebord ol. i desember, men føles litt lenge å vente helt til januar og da.. ;)

Jeg er fleksibel!

Vi var 6 stk som møttes sist!

Er veldig hyggelig å kunne knytte ansikter til de forskjellige navnene her inne.. samtidig som man kan snakke så mye baby man vil uten at "det renner over" for noen ;) Ikke-gravide deler (forståelig nok) sjelden samme entusiasmen som oss, så da er det godt å få øst ut tanker på andre likesinnede!

Du skrive ned hvilken mnd som passer best for deg :)

Hei igjen!

Januar er best for min del... Meeen om desember er best for de fleste så finnes det jo dager i desember som skal gå bra, får trikse og mixe litt med dagene... Så er forsåvidt med uansett! :)

Hva med å ta en ettermiddag en ukedag? Kanskje litt lettere å få "fri" fra hjemmet og evnt andre barn man måtte ha når det ikke er helg?

Vil og foreslå santinos som neste sted :) Kjeeeeeeeempe god pasta og pizza! Prøver å finne litt rimelige steder så det ikke skal koste skjorta å være med :)

Gå inn på www.santinos.no for å sjekke ut meny og priser! Er midt i sentrum, så det er enkelt for alle å komme til fra forskjellige kanter!

Ellers mottas andre forslag om steder med takk :)

Annonse

Jeg er gjerne med igjen, jeg. Og hørtes ut som et greit forslag til sted. Myye å gjøre nå i des, etter jobb også. Har en samboer som sitter mye på kveldstid og skriver oppgave, men han kan sikkert ta seg fri en kveld og passe poden. Jg følger med på evt avtale, og ser hva jeg kan få tilda:)

Heisann jeg har termin sent i mai men hadde vært kjekt å møte dere andre som også skal føde da, selv om jeg tror mitt lille gull kommer litt over tiden... Har jo hørt det at det er vanlig å gå over tiden som førstegangsfødene ;o)

Sakl jo være et treff for mai juni juli mammaer den 12 desember.. Jeg henger meg sikkert på der også... :)

Gløgg og pepperkaker hos meg den 13 des fra kl 18 og utover! :D

Det er ikke no spiseplikt, man kan komme og gå som man vill og vi kan snakke høyt om hormoner og morkaker uten at noen mister matlysten! ;)

Hr. Røverdatter er på julebord og junior legger seg rundt sju.

Vad säger ni tjejer? kram g

Hei Ronja!!

Åh, det hadde jeg virkelig hatt lyst til å være med på, men jeg har bestilt ekstra ul (såååååå nysgjerrig på kjønn) den kvelden. Kunne kommet etterpå, men skal reise og besøke familien tidlig neste morgen, så må organisere litt hjemme.

Håper dere får sn superkoselig kveld i alle fall :)

Klem

Hei! Jeg hadde også hatt kjempelyst til å være med på gløgg og pepperkaker, men den 13. skal jeg- i likhet m Hr. Røverdatter- på julebord! Men- dette starter 14.00 og jeg hadde jo ikke tenkt å være så veldig sen, gravid festbrems som jeg er. Kanskje jeg kunne kommet en liten tur, hvis det ikke blir for sent... Veldig lyst til det! :)

Det hadde vært kjempe hyggelig å være med på, men akkurat den dagen har jeg jobb til kl 18.30 på kvelden så det spørs hvordan humøret er på den tiden :) Pepperkaker og gløgg er jo så godt!! Kan komme med tilbakemelding i løpet av neste uke.

Klem

Å nei! Jeg vil jo ekstra mye at dere som var på SL skall komme! Men hva med en annen dag den uken? Fredag? Så trenger man ikke å tenke på å stå op tidlig dagen etter..

Uken etter blir så rotete med juleaften så tett på..

Det hadde vært så hyggelig å ses en gang til før jan!

Vilken dag passer dere best? Alle dager passer meg, hr.Røverdatter kan gå på kino eller noe! :)

Hei.

I uka som kommer har jeg best mulighet man eller tirsdag. Kan også muligens klare fredag, men skal ha julefest på lørdag så regner med at det er en del ting å fikse :)

I uka etter er det ingen planer etter jobb.

Ha en fin dag alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...