Gå til innhold

Nå er jeg lei klær!!


En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Huff. Vi skal ha et ganske høytidelig arrangement på jobben i morgen, og jeg må kle meg presentabel, altså ikke olabukse og vid genser over som har vært standard i det siste... For selv om de aller fleste klærne mine fortsatt passer (i alle fall på en måte) så buler magen ut, den ser ikke ut som gravidmage, bare større enn vanlig. Jaja, det får vel bli skjørt, bluse med genser og et eller annet skjerft praktisk dandert eller noe? Andre tips? Julebordet er liksom greit for da kan jeg ha en litt vid kjole over tights, men det er liksom ikke den type dresscode i morgen....

 

Gleder meg til å få ordentlig gravidmage så jeg kan kjøpe mammaklær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva- det gleder jeg meg også til...nå og månedene framover blir det hverken det ene eller andre! Spiser lite p.g.a kvalmen, men legger likevel på meg ..føler jeg! Tror det må være vann altså! I dag morges gikk knappen til en bukse - størrelse 38..huff ja! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? Jeg har vært midt mellom str. 38 og 40 en stund, men nå trenger jeg ikke belte på 40-buksene mine en gang, og de slaskete og gamle 40-skjørtene er fantastisk gode å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

ja det er vel bare "peanuts" hva vi tenker på nå... tenk til våren...:+))

Du er også 8 +/- ? Når skal du til neste kontroll? Og hvor i landet bor du hen? æhm, litt nysgjerrig jeg ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+1 i dag :)

Skal på første ordinære kontroll om halvannen uke, 11. desember. Må innrømme at jeg er kjempespent på akkurat det. Og det er nok samboeren min også, det begynner å gå opp for han at han skal bli pappa - han er så søt!

 

Vi bor i Oslo.

 

 

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er 8 + 6 i dag...! Sånn omtrent. terminen legen regnet ut er 07.07.08 - vi regnet 14.07. 08 ;+) vel tørr ikke tenke så langt fram i tid.

Jeg bor i Arendal. Men er ikke opprinnlig herifra. Men trives her stortsett.

Mannen min har vært gift tidligere og er allerede pappa til 3( ! ) barn, men men... det er jo noe nytt hver eneste gang! Skal ha kontroll neste uke... gleder + gruer meg! vet du det er jo rart - tenkte meg nesten at du er fra Oslo - magefølelse - hehe! Hva jobber du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...