Gå til innhold

Åhhhh... Hvis jeg ikke blir gravid nå blir jeg så skuffa, for så mye romestering har det aldri vært i livmora mi før!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå Må du ha masse hell og lykke Snooopi! Det fortjener du. Vært her lenge nå du... Du?... må bare spørre, hvor mange dager ca går man på sprøytene igjen?... før uttak? Jeg har tatt mitt første stikk i dag, og skal til ul kontroll på riksen den 4. desember. Er vel egentlig beregnet uttak i uke 50, og nå er vi i uke 48

klem

Denne gangen gikk jeg på sprøytene 12 dager. Den 12. dagen tok jeg og EL-sprøyta, og uttaket var så 2 dager senere.

Og JA - jeg har vært her nok nå! Hva med deg?? Klar for neste runde?! Håper det går fint med lille Eline :o)

klem

Jeg fikk ut 6 egg, hvor 4 var brukbare for icsi. 2 ble befruket og de ruger jeg på nå. De 2 andre besto av et umodent og et uten befruktning.

Det er spennnde... Denne gangen får jeg binyrebarkhormon og progresteron.

Annonse

Tak for en god link, Augustbarn?

Jeg skal ta BP fredag 7.dec og da er jeg på RD 13. Jeg kommer helt sikkert til å teste på dag 12 og kanskje på dag 10...

Det er så spennende! På en måte er jeg sikker på at den sitter nå, derfor blir jeg bare så skuffa hvis testen er negativ... Jeg har jo testet positivt før, men med lav hcg - og da har det ikke vært sånn som nå...

Snooopi og alle dere andre. mange lykkeønskninger!!! Jeg er så spent, og jeg kommer nok til å teste på dag 10 selv også (er på RD 7 idag, 2 spier) tror ikke jeg klarer å vente....... :-) Men, jeg har det selvsagt i bakhodet at alt dette jeg kjenner nå, like gjerne kan være at mensen er på vei, huff...

Lykke til!!! jeg unner dere jenter dette :) Håper ås inderlig at det kommer til å å bra for deg jenta :)

Hold oss oppdatert da :)

Annonse

Dere er så gode! Jeg er nå på RD8. Det er stadig god aktivitet i magen. På RD 6 hadde jeg vondt i korsryggen hele dagen.. De siste 2 døgn har jeg vært på julebord med jobben på båten Kbh-Oslo. Det har vært hektisk og jeg har ikke hatt anledning til å "pleie" spirene. Mange mener jo at vi skal "tenke på noe annet", så det har jeg jo gjort. I natt ble jeg sjøsyk for første gang i mitt liv, så kanskje (håper) det er pga spirene i magen??? Det er fortsatt noen lange dager igjen til test, og jeg vil fortsatt bli max skuffet hvis det ikke er noe der...

mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...