Gå til innhold

Hjelp venter tvillinger

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 29, jeg har hele tiden ønsket ks. men jeg blir ikke hørt på. Haukeland sykehus er strenge med å gi dette.

Nå om 14 dager skal jeg inn til ny samtale, jeg er ikke typen som kan sitte meg ned å gråte, men jeg orker ikke tanken på å føde 2 barn etter de andre 2 fødslene..

Hva argumentasjoner kan jeg bruke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11041622-hjelp-venter-tvillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta kontakt med Voss heller,Haukeland er det strengeste i Norge og Voss innvilger alle de jeg har sett her inne som bytta fra Haukeland! ellers,skal selv ha ks om 29 dager i kr.sand,fødte normalt sist,men ho hang fast og det drøyde slik at pressriene og alt stoppa opp,ble satt på drypp før ho endelig kom,men hatt to nyresvikt dette sv.skapet pga han presser på nyra mi,så det er mine grunner for at jeg fikk planlagt ks. mitt råd er å stå på ditt,jeg er heller ikke typen som gråter uten videre og det kom ikke en tåre på samtalene jeg hadde med SSK(hadde til sammen 3 samtaler,fikk innvilga på siste,da med overlegen som skal ta snittet) men som sagt,eneste rådet jeg har er å stå på ditt,at dette vil du absolutt ikke,jeg sa f.eks at jeg heller ville dø enn å føde normalt igjen,og det ble tatt seriøst! altså,jeg ville heller det oxo,men sier egentlig hvor langt det må strekkes noen ganger...har du argumenter fra tidl. fødsler,så bruk de! de gikk gjennom journalen fra min fødsel sammen med meg på samtale 2, konklusjonen var fødselsangst 3 av 4 (!)...viste seg at jeg hadde fortrengt masse og huska lite,deretter enda mer noia! lykke lykke til ihvertfall,håper du får det gjennom :)

og forresten du, ser du er ganske langt på vei,så bruk det oxo som arg. begynte selv i uke 24/25 og fikk innvilga i 30/31 (er nå 35)..overlegen sa han hadde villet ha meg inn tildigere hadde det vært mulig,men hva visste vel jeg :) man blir jævla sliten av å gå rundt sånn,tankekjør og får ikke nytt svangerskapet en plass,bedre å få en avklaring :)

• 2 uker senere...

Nå er jeg i uke 31, og skal til samtale på fredag, kommer sikkert ikke til å få invilget det, syns det er forferdelig slitsomt å måtte dra til voss, men belager meg på det..... for seriøst, jeg er så sliten at jeg orker knapt å gå i trapper, hvordan skal jeg klare å føde 2 barn?

har en del kraftige jertebank, men ingen av legene jeg har sagt det til har lyttet på meg, der ser dere hvor seriøst leger tar meg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...