Gå til innhold

Advent like rundt hjørnet! :-)


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

TV'en funker ikke for tida ettersom hele huset er under elektriker-angrep, så da måtte jeg finne på noe annet å fylle kvelden med - og VIPS!!; så hadde jeg pyntet til advent=)

 

Ble så fint, atte! Var på Black Design og Nille og handla nye lys og lysestaker i dag som jeg har pynta med. Alt i gull og lilla, ble kjempefint=)

 

Det eneste jeg mangler nå er en duk (lilla eller hvit) som er stor nok til spisebordet. Ikke helt sikker på cm-mål, men det er et 6 mannsbord (6 stoler), noen som vet hvilken størrelse jeg skal ha da? Evt hvor jeg finner en fin, ikke altfor dyr en??

 

Så koselig med advent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Princess har de, men det er nok lurt å ta mål sånn at den ikke er for kort i hvert fall. Jeg skal selv ut i dag å handle litt advent ting og tang. Hvis jeg får sove litt til først da. Har bare sovet 3 timer i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dukene vi har til det store spisebordet vårt (6 stoler) er 290 og 310.

 

Skal begynne å grave meg fram i kjellern i dag for å finne adventspynten jeg også. Gleder meg ikke akkurat nei...grrr....heeeeelt innerst ligger eskene og boden er smekkfull fra gulv til tak. Vi er på flyttefot og har ryddet febrilsk her (visning man og tirs). En god del har naturligvis havnet i kjellern....haha....dagens prosjekt med andre ord.

Men jeg gleder meg til å få det fram. Stjerna i vinuet og sånn. Blir så fint altså :) Og julekalendern til mini så klart. Det er jo 1. desember i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kremmerhuset i Bergen hadde de i alle fall mye fint i lilla, spesielt en nydelig løper i litt forskjellige lillafarger, i silkeaktig stoff. Den var veldig fin! Hvis du har den butikken der du bor, kan du jo ta deg en tur..

 

Jeg skal pynte i morgen. Har kjøpt en lilla orkidé allerede, men i morgen kommer lysene, den syvarmede lysestaken og stjerna i vinduet opp. Det er så koslig å pynte til advent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...