tingeling87 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 hei alle sammen. jeg gravid for første gang og jeg har naturligvis noen spm som jeg gjerne vil ha noen svar på. jeg har lite eller ingen symptomer på at jeg er gravid (6+4) men jeg har smerter i nedre del av magen som er ganske kraftige.. nesten som knip, og varer i ca et halvt min og så gir det seg. sånn er det noen gr om dagen.. og siden jeg har lite symptomer så lurer jeg på om jeg holder på å miste eller om flere har hatt det sånn og hatt et normalt svangerskap. har hatt blødning en gang men det var ikke mer enn et par dråper.. ellers har jeg hatt spotting (tror jeg det heter) i to-tre uker. ellers har jeg ingen plager og føler meg overhodet ikke gravid. har jeg grunn til å være litt redd eller er jeg bare paranoid? takker for alle svar =)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hei du... JEg er også gravid for første gang..så har hatt det litt som deg..jeg fant ut at jeg var gravid i uke 7..og da hadde jeg mensenmurringer...veldig ubehagelig...ellers var brystene(de e fremdeles også) VELDIG ømme...de siste to ukene har jeg vært super kvalm...har hatt en blødning jeg og..eller vet ikke om jeg kan kalle det d...var 3 dråper ca...snakket med legen og de sa det kunne være noe gammelt som kom ut da...du skal ikke bli redd før blodet er mørkt... men det er jo veldig forskjellig fra person til person...noen får alt og andre ingenting...men er du veldig nervøs, så kan du jo ta kontakt med lege eller jordmor.. Håper ihverfall du finner ut av det:) er sikkert ingentig å bekymre seg for:)
tingeling87 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 ja, alle svangerskap er nok forskjellig. skal få time i morgen og i løpet av uken skal jeg på undersøkelse.. så jeg håper på det beste. blir litt trist om den lille spiren er borte. men man skal jo ikke ta sorgene på forskudd, selvom det er ok å være forberedt. lykke til da!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå