Astrid21 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Er det noen her inne som har født i Trondheim som kan fortelle meg hvordan man kommer seg til pasienthotellet etterpå? Leste istad at det ligger 5 min unna sykehuset (trodde det var i samme bygget jeg). Kan lillegullet fraktes bare etter et par timer? Noen som vet?
3 har blitt 4 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Lå faktisk å tenkte på dette i går jeg også..Lurer på om d er i bil eller om man kan komme seg dit innendørs(går tuneller mellom byggene tror jeg,men usikker på om de går til hotellet...
kamillyy Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 min vennine føde på st.olavs i fjor.Hun ble fraktet dit en dag etter fødselen.det er under 5 min dit.det er masse byggninger på st.olav så man blir litt forvirret når man skal finne fram til hvor man skal,men det får du hjelp til.
Astrid21 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 oki=) det høres knall ut:) Gleder meg..Det er skikkelig fint der!
Nybakt_mamma=) Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg var på omvisning på fødeavdelingen på St.Olav for et par dager siden. Og da sa jordmora at de har en bil som man blir fraktet i.. Noe lignende en golfbil. Og de sender deg ikke til hotellet om man ikke er 100% klar for det. Og om det skulle være noe komplikasjoner eller lignende enten med mor eller barn så blir man lagt på barselavdelingen.
Håpefull mamma Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 du trenger ikke ut for å komme til hotellet. du kan gå gjennom masse ganger, men det er utrolig langt da.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 For de av dere som er kjent på St . Olav , så ligger pasienthotellet i Nevro bygget. Eller dvs , Vi føder på KvinneBarn senteret , så kan man gå ned i andre etg på kvinnebarn , å gå derfra , over til Nevrosenteret ( gang over veien , innendørs) ..så går man igjennom heeeeele Nevro Vest , til man kommer til Hotellet! Det hørest fryktelig langt ut , men det er ikke det. Hotellet ligger i Nevrobygg delen, men er i et eget bygg. Veldig innviklet å forklare. Dette med bil kan godt stemme , men jeg har ikke opplevd det eller sett det. Det jeg har sett der i mot , er : Mor blir trillet i rullestol av portør , pappa bærer bagasjen , eller portør. Baby blir trillet i senga si , eller holdt av mor. Det er enklest , så slipper man ut , og i bil , osv... Det er kjempe flott på hotellet , stort flott bad , dobbelt seng , mmm. Og ALLTID jordmor 24 t i døgnet. Man blir aldri sendt dit , om ikke alt er i orden. Hvis du f.eks har fått epidural , blir du ikke sendt før dagen etter fødselen. Så om fødsel går bra , mor & barn har det fint , blir man sendt etter 4 timer. Men er det en MINSTE liten ting å sette fingeren på , får du ikke dra dit. Jeg håper jeg havner der :-) Hilsen Ansatt på St.Olav :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Hei. Jeg fødte på St. Olavs for litt siden. Man blir fraktet i en golfbil i gangene under jorda. Ganske så komfortabelt egentlig :-) Mor sitter foran sammens med sjåfør, baby ligger i bag bak på bilen, sammens med far som passer på og sitter på sete bak på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå