ff__ Skrevet 29. november 2007 #1 Del Skrevet 29. november 2007 jeg begynte vel med små blødninger for over 1 måned siden, da mørkt blod og bare av og til. men fra uke 20 til nå uke 22 har jeg blødd friskt blod hver dag...dvs. i 17 dager nå. som om jeg har mensen. jeg har smerter som menssmeter-ofte før jeg blør. jeg er sykemeldt og tar det veldig rolig. legene sier: du kan legges inn, men det er ikke gunstig med et barn på 2,5 år. de sier "dette er ikke etter boka!" og "vi vet ikke helt hva det kommer av". i uke 20 hadde jeg blod som syntes på ul...altså inni livmor eller hvor det er. men ikke mye. sist uke var det vekk. min morkake ligger oppe og bak denne gangen...... skal til ny kontroll i morgen med ul og sånt....håper det kommer noe nytt ut av dette! noen som har noe lignende? lurer jo på om jeg vil blø i hele svangerkspet da....og hvordan fødselen blir osv. er selvfølgelig og redd for å miste, men han ser ut til å sitte godt hiitil! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11041026-andre-med-bl%C3%B8dninger-i-2trimester-her/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå