Gå til innhold

Kjent liv allerede i uke 10!!!


SuperMoM <3

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen andre som har kjent det så tidlig??

Jeg spurde min søster om hvor tidlig hun kjente det og da sa hun at det var så tidlig at jordmødrene ikke trodde på henne! Helt herlig:) Som en liten fisk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stemmer nok ikke, selv var jeg på ul når jeg var i uke 11, da var littlå kun 4,4cm, så det er luft du har kjent, husk at barnet er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lite at du ikke kjenner det gjennom hudlagene så tidlig;) så må nok skuffe deg dr, men luft er helt normalt, mange tror det er liv men det er alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det ikke var luft pga at jeg har gått gjennom et svangerskap før og vet hvordan det kjennes ut.Vet at det ikke er umulig siden da min søster også har kjent det så tidlig og det er flere også.Ikke normalt for førstegangs fødende akkurat.Jeg kjente det tidligere enn jeg skulle første gang også,så vet hva jeg kjente.

Vet ekstremt godt forskjellen på luft og den lille;)

 

Så det var liv jeg kjente;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig da! Er liksom ikke heeelt ordentlig gravid før en kjenner liv der inne :) Jeg kjente nr 1 i uke 15, så håper jeg kjenner denne lille enda tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,det var litt merkelig egentlig:p Lå på sofaen og så lå jeg helt stille bare for å være helt 100% sikker på at det var riktig det jeg kjente,og det var som en liten fisk:p hehe..

De sier man kan kjenne det tidligere 2. gangen fordi da vet man hva man kjenner etter:)

 

Hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 5+6 jeg.... Så regner med det går en liten stund til ja... ;) Men når vi kommer litt ut i januar kanskje? Deilig følelse - den der lille fisken. Men er litt slik at jeg ikke heeelt husker hvordan det er, var jo mye større bevegelser på slutten av svangerskapet sist gang. Er det som sitter best i minnet. Spennende det her ja, selv om det er 2. gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) den lille fisken er iallfall ikke til å ta feil av når man kjenner den:p husker første gangen jeg kjente liv i magen.det var så artig og likevel spennende:) da jeg innså hva det var iallfall:p hehe.

På slutten var det ekstreme spark:p hehe.. De husker jeg veldig godt.Hele magen min såg ut som en stooooor bølge når han bevegde på seg;p

 

Tiden går jo fort:) 5+6 e jo allerde i morgen 6 uker.. og helgene går jo raskt:p og synes egentlig tiden går raskt generelt:p men så fant jeg jo ut at jeg var gravid først når jeg var 7+2 da.kanskje litt juksing:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men trodde ikke jeg var gravid jeg.Så hadde jo drukket alkohol et par ganger:/

Hadde utskrapning den 29. og 31. August..(7-8 uker på vei.tom fostersekk:/ ) så hadde jeg en blødning 17.oktober og en liten en 9.november.10.november ble jeg med noen venner ut.Var etter dette jeg ble ekstremt dårlig.Var kvalm hver dag til fredagen igjen og da tok jeg testen.Og visste jo ikke hvor langt jeg kunne være på vei. (har ikke hatt mensen siden 19.november 2005) Fikk vite det på ultralyd:p og da var jeg 8+1.

 

Uansett.. Skulle gjerne visst om det litt før slik at jeg ikke hadde drukket alkohol.

Nå er jo uansett alt helt flott med den lille da,så legen sa til meg at så lenge det ikke var dagligdags bruk av alkohol,så skulle det gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke11 nå, og leste på en amerikansk side at det var for tidlig å kjenne liv i uke 11. Kjente man noe var det enten luft eller man har kommet lenger i svangerskapet enn det man tror. Dette er en veldig profesjonell og seriøs side, og her er adressen: www.i-am-pregnant.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er sikkert menn som har skrevet.Eller de som ikke er gravide.

De sier jo også at embryo ikke skulle bevege seg før den og den uken,men min lille bevegde seg 2 uker før den skulle? Nei,sånne ting tror jeg enkelt og greit ikke på.De studerer jo på slike ting hele tiden og kommer opp med nye svar konstant;p

Jeg vet jeg ikke tar feil angående dette,og vet faktisk om flere som har kjent liv så tidlig.Jeg vet godt forskjell på luftbobler og liv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det ikke er ditt første svangerskap tror jeg det er fullt mulig. I mitt første svangerskap begynte jeg å kjenne liv i uke 15-16 (og det kunne kjennes utenpå magen i uke 21-22). Men denne gangen har jeg kjent "den lille fisken" allerede og er i uke 12. Når man vet hvordan det kjennes er det litt lettere og kjenne det igjen (men tipper vi må vente like lenge som sist før vi kjenner det utenpå)!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,såg at der var mange inne på skravle som også hadde kjent liv tidlig.Dette er jo for flergangs fødende:p

Jeg er enig med deg der at man sikkert ikke kjenner det utenpå før sånn ca sånn som sist:p

Er bare så herlig:) Hehe,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...