Meg og gutten min Skrevet 29. november 2007 #1 Del Skrevet 29. november 2007 eg har ikke kjent ordentlige harde spark på snart ei uke. jeg må mase på han for at han skal gi fra seg litt bevegelse, enten spille musikk, drikke noe søtt eller dytte på han. da får jeg kanskje ett spark og ellers bare dulter han borti meg!:/ betyr dette at det er noe galt? eller er han bare inni en rolig periode?jeg er 25+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elrahe høygravid med gutt nr 2 Skrevet 29. november 2007 #2 Del Skrevet 29. november 2007 Det er ikke lett å svare på for andre. Jeg ville ringt jordmor/lege bare for å sjekke det. Da kan du slappe litt mer av. Men det høres jo ut som det er liv der og da er det sikkert ok, men sjekk det for sikkerhets skyld du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. desember 2007 #3 Del Skrevet 1. desember 2007 Kan jo ikke skade å ta en telefon til sykehuset, da tar de deg sikkert inn for å sjekke at morkaka fungerer som den skal. Så slipper du gå uvitende å bekymre deg for at noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå