Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Trodde vi kunne det, men det var ei som sa til meg i dag at gravide helst ikke skal drikke gløgg.....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Sa hun hvorfor? Har ikke lest det noen steder, og jeg har lest godt gjennom matportalen, og hva gravide skal unngå av mat, og drikke.
kajfla Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 det er ikke noen grunn til å ikke drikke gløgg, så lenge den er alkohol fri!
polarn & pyrene Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg var gravid julen for 3 år siden og jeg drakk en del gløgg utn alkohol da. Tror ikke det er så falig nei.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jo, vi gravide KAN drikke gløgg!!! Man skal bare unngå gløgg med alkohol! Hvis man skal drikke gløgg fra kobberkjel, så skal man behandle kjelen med eddik først! Det er det eneste! Jeg skal storkose meg med maaasse gløgg nå mot jul med maaaaasse mandler og rosiner oppi!!!
ma-85 Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Nå skal man aldri koke gløgg i kobberkjele da, så det er ikke bare gravide som skal unngå det. Men det er sikkert ekstra viktig å unngå det da kanskje? Er i alle fall ikke farlig med gløgg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå