Gå til innhold

April: I dag har jeg vært hos jordmor.

Anbefalte innlegg

Alt stod bra til med oss. Jeg ligger på kanten til å få svangerskaps diabetes, så har fått en del saker jeg skal holde meg borte i fra. Men ellers er alt bra. Håper bare på at jeg får UL snart så jeg kan se det lille nurket igjen.

Hjerteslagene lå på rundt 140 slag pr. min.

Skal ikke på kontroll igjen føre etter jul nå. Så håper vi Ul kommer føre jul.

Er egentlig litt vondt å skrive om det her inne nå etter alt som har hendet med andre, men jeg vill få ut min glede også.

Fortsetter under...

Så kjekt å høre at alt står bra til med dere. Holdt også på og få sv.diabetes men slapp heldigvis unna. Men fikk til gjengjeld sv.forgiftning med begge to. :/

Lykke til videre! :)

Hei. Måtte bare inn og kommentere siste setningen din. Du må for all del IKKE føle at du ikke kan skrive om gleden din over svangerskapet selv om det ikke gikk så bra for oss!!! Gleder meg veldig å høre at det går bra med deg, så dt er bare lyspunkt å få lese slike innlegg!!!

Måtte bare si det:)

Masse lykke til videre. Spennende med ul da:)

Godt å høre at alt står bra til! Håper virkelig du unngår svangerskapsdiabetes... En venninne av meg endte opp med dette og det gikk over til "vanlig" diabetes etterpå, så nå er det insulinsprøyter daglig... Ikke noe kjekt å slite med... Satser på at rådene du fikk er nok til å unngå å havne i den situasjonen!!

Lykke til på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...