Gå til innhold

Dere som gir mme...

Anbefalte innlegg

Hvor mye får babyene i løpet av en dag? Sikkert forskjell på de som spiser mye mat eller lite, men hadde vært interessant å høre om begge deler.

Vesla her har helt nektet annet enn mm, men begynner så smått å løsne litt nå... Synes det er greit å kunne gi mme også.

Hun får pupp fire ganger om dagen nå. Grøt etterpå to ganger - formiddag og kveld, og middag og frukt i 15-tida.

I dag drakk hun ca 100 ml mme før middag. (Er vel ikke så veldig mye, men får jo spise seg mett på middag etterpå.)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11040075-dere-som-gir-mme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min drikker 4 flasker á 220ml hver dag, pluss grøt til formiddag, litt fruktmos og middagsmat på glass på ettermiddagen.. jeg ammer ikke og sluttet å pumpe da han var en og halv måned. gir han grøt bare en gang, da jeg merket at han blir fort lei om han får det to ganger.

Snuppa her drikker rundt 140ml til morgens, så grøt men gjerne 100-140ml en time og to etter det. Så er det middags glass og evt melk hvis hun er sulten, grøt igjen og melk til kvelds, ca 200ml da. Kan tenke meg hun drikker en plass mellom 500-700ml totalt til dagen.

Annonse

Mine gutter drikker mellom 4 og 5 flasker à 300 ml i døgnet. Jeg har måttet tynne ut erstatningen for at de ikke skal få for mye. De drikker bitte litt vann, men er ikke særlig glade i det. Har begynt med grøt og middag, men har ikke noen faste rutiner på det da det varierer veldig fra dag til dag om de vil ha eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...