mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 nygravide vi som er her inn da,men jeg lurer litt på,navn,er det noe dere har begynt å tenke på allerede?Det har vi.
Venter endelig! 26.07.08 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 vi har bestemt oss for jentenavn, men synes det er vanskelig med guttenavn. vil ikke ha noe som "alle" har. Om det blir jente blir det unikt, for hun vil bli oppkalt etter to av sine avdøde oldemødre. som sagt, synes guttenavn er kjempevanskelig! hva synes dere er fine navn?
Ewinth Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jentenavn er klart siden forrige gang. Guttenavn er vanskeligere... Også må man likseom se om navnet passer når den dagen kommer at man møter det lille nurket
soooz Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jajamensan! Her har vi gutte navn.. Kanksje jentenavn også, men guttenavnet er i boks.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Vi har begynt å tenke på navn, men ikke bestemt mer enn at vi er ca enige om et par alternativer på hvert kjønn. Men så kan det jo hende, den dagen babyen kommer, at vi bare må finne noe nytt fordi de navnene vi har valgt ikke passer i det hele tatt... Jeg har en bror som skulle hete Audun, men den dagen han kom til innså mamma og pappa at det gikk ganske enkelt ikke an. Så han var navnløs i noen uker, til de landet på Vegard i stedet
1222 Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 hehe, navn ja.., jeg har allerede mistet troen på at vi skal klare å bli enige, vi har totalt forskjellig "navne-smak":-) Ender vel med å trekke lodd:-) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå