ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Skal ha med eggerøre og laks til koldtbord i morgen. Er det ok å lage eggerøra i dag?
fox`y Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 ja er bare å sette den kaldt etter du har laget den:)
prinsesse fiona Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Vil absolutt ikke anbefale det. Hadde barnedåp, og etterpålag dagen etterpå. Var skamfull over den eggerøra. den var ikke god. Helt blaut, og smakte ikke noe. Sa til gjesten at de ikke skulle spise den men ta noe annet. Så at noen hadde kasta den... VIlle laget den i morra. Ikke noe annet du kan foreberede i dag da.
Himmel og hav Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Nei, det ville jeg ikke gjort. Eggerøre fra i går er ikke veldig godt, dessuten så tar det ikke mer enn fem minutter å steke opp eggerøre i morra tidlig. Det du kan gjøre i dag er å blande egg, melk(eller fløte) og grassløk og sette i kjøleskapet med plast over. Ikke ta i salt før rett før du skal steke den. Så setter du på panna, går og sminker deg og steker eggerøra etterpå. Fort og greit!
Musemor med tre søte små Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Det går om du setter den kaldt, men den kan hende å bli litt tammere i smaken
Dronningen! Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Eggerøre bør lages samme dag... Den blir vassen og mister all smak ved lagring over natten. Jeg er ikke sær på maten men det ville jeg faktisk ikke ha spist.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 Ok, det visst jeg faktisk ikke, så da var det bra jeg spurte Da får jeg lage det istand, når jeg har stått opp etter nattevakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå