lillemagen med guttebaby : ) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hei Jeg røykte og drakk kaffe som en trailesjåfør før jeg ble gravid. Etter hvert som uken gikk kom kvalmen, da ble røyken lagt bort... heldigvis. Kaffen ble også lagt bort, ble kvalm av tanken på drikke kaffe. Nå savner jeg dem virkelig. Sitter å tenker på den tiden det var deilig og ta en varm kopp kaffe med en liten skvett melk i, og gjerne ha ei lite plate med sjokolade på siden. Uff.... det var dager. Jeg er ennå kjempe kvalm, og har tvunget i meg ingerfær tee og grønne epler ol. I begynnelsen var det godt, men nå blir jeg kvalm av tanken. Er det noen av dere som savner noe??? Hilsen lillemagen 9+1
villevilla Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hei:) Det er sikkert ikke enkelt nå som du kjenner savnet etter en kopp kaffe og en røyk. Men du har vært veldig flink som har lagt det fra deg, uansett om det var kvalmen eller om det var noe annet som gjorde det. Bare tenk på den lille i magen så kanskje du ikke får lyst på like vell? Jeg røkte selv som en skorstein for noen år tilbake siden, men fikk det for meg at jeg skulle slutte på dagen, og gjorde det. Hver gang jeg fikk lyst på røyk igjen pusset jeg tennene, noe som hjalp for meg da. Det jeg savner nå er matlysten.. Har vært nok så kvalm i det siste og det er kun på kveldene jeg synes maten er god. Og av dette legger jeg mye på meg i og med at jeg kan spise ustoppelig da.. Får prøve å skjerpe meg.
jaja.. Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Saknar energien min! Har ikkje overskot til noko for tida
Idun<3tosmå<3 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg og savner noe!! Masse jeg savner..... Jeg savner først og fremt jobben min, vært borte fra jobb snart fire uker, også savner jeg evnen til å gjøre noe, også hater jeg sofaen.... Men det jeg savner aller mest, er å være sulten og stapp mett.... Har så lyst å ha lyst på vanlig mat og spise normalt!!!!!! Sukk......
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg savner cola... Cola og taco, sammen. Jeg bestemte meg for å kutte ned til max et par halvlitere cola i uka da den positive testen lå der, men et par dager senere innså jeg at cola smaker sukker og forferdelig ekkelt! Og sjokomelk (bortsett fra litago-sjokomelk) kaster jeg opp av, juice er jeg dritt lei, vann smaker rør, og jeg er stuptørst HELE tida... Så gode tips til drikke som ikke smaker sukker og ikke ruinerer meg økonomisk om jeg skal drikke en liter eller to om dagen tas i mot med stor takk! (jeg har blitt totalt anti-sukker, og er jo nesten sunnhetsfantomet selv. Grønnsaker med mye vann i er liksom greia...) Og så savner jeg energi til å få gjort husarbeid, jeg er veldig veldig lei av å ligge på sofaen og sutre over at jeg er kvalm og sulten Men strengt tatt har jeg det jo slett ikke ille, da. Tross alt.
76mod -og-fødeklar Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 hei og hopp:) har hatt samme vane som deg. men nå er det ikke tilstedet mer for denne gang. mitt tredje svangerskap. ser bare fram til sommeren for da skal jeg kose meg med mine dårlige vaner igjen uten at jeg laster noen:) det hjelper å tenke det i allefall.
1222 Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Men du, du kan jo unne deg en liten kopp kaffe om dagen da:-) Jeg gleder meg veldig til den ene koppen hver dag, og den smaker fortreffelig, kaffe har liksom aldri vært bedre nå som man må begrense seg:-)
76mod -og-fødeklar Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 har ingen ristriksjoner på kaffe jeg. det regulerer seg selv da den automatisk blir mindre attraktiv uten røyken:)
lillemagen med guttebaby : ) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2007 Gøy å se hva dere andre "savner" og "sliter" med. Joda, kaffe kommer jeg også til å drikke etter som hva jeg føler er best. Men akkurat nå, blir jeg kvalm av tanken av kaffe. Så må bare vente på "kaffetørsten", og da skal jeg virkelig ha en deilig bløtkake ved siden av..... hehehhehehe med ferske jordbær på....hehehe... fikk skikkelig vann i munn nå. JEG ER SÅ LYKKELIG I DAG!!!! Det første dagen på flere uker jeg har følt meg nesten helt bra fra ettermiddagen. Håper jeg er ferdg med kvalmen nå.... krysser fingrene....... Klem lillemagen 8+1
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Jeg savner å ha energi, å ikke være kvalm og kaste opp, savner å ikke lukte alt (det jeg syntes luktet godt før lukter helt for jævlig nå), savner å IKKE ha masse vonde kviser osv... MEN jeg elsker den lille spiren min så vil jo egentlig ikke være foruten alle disse plagene alikavell :-) Er tja blitt 11+4 ser jeg på klokka nå...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 shit, jeg er 11+3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå