Gå til innhold

alle dere som har kjøpt city cross....har dere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte den med city bag og har nå brukt sportsdelen i ca en måned. Jenta mi er 7 mnd. Var forsåvidt fornøyd med city-bagen men syntes den var litt tungvindt å bære inn og ut når man kun bar bagen.. så av og til ønsket jeg at jeg hadde valgt mykbag i stedet for tror den er litt lettere å håndtere. Vogna blir nok litt lettere med city bag men tror ikke det er så veldig stor forskjell. Uansett har jeg vært godt fornøyd med vogna, håper du også blir det :o)

Jeg har kjøpt me citybag, syns den var så fin jeg da :o)!

Men lurte på hvor lenge jeg får brukt den før den blir for liten...ser over her at d er ca 6mnd..men d er jo greit eller hva..!? Syns og d er fint at man kan velge forskjellig farge på citybagen og sportsdelen, da har man liksom 2 vogner i 1 :o)

Hva koster de forskjelige bagene? (alle tre gjerne..) Har crossen med bare sportsdelen, og liker den så godt at jeg tenkte å beholde den til jeg en gang får flere barn,,men da må jeg kjøpe en bag =) (i tilfelle de bytter fester el no innen den tid..)

Annonse

Gratulerer med super vogn! Jeg er kjempefornøyd med den iallfall.

City Bag her. Valgte den pga at den virket mest "solid" og lun å ligge i. Vi har mai-gutt, han vokste ut av bagen i september, så nå bruker vi sportsdelen. Er superfornøyd med den også, det er masse plass til poser og tepper og tykke klær. Har kjøpt fottrekk til den også, det anbefales.

Regner med at så lenge babyen kommer i mars, så kommer du nok til å ta i bruk sportsdelen til vinteren uansett, og da er det ett fett hva slags bag du har valgt. Mykbagen duger sikkert i massevis til våren og sommeren da du ikke trenger å ha så mye oppi den, kanskje bare helseteppe.

Man kan små den sammen uten å ta av bagen ja.

Den er noen kg tyngre med sportsdel enn med bag, men fortsatt veldig lett syns jeg. Jeg er ingen vektløfter akkurat, og har null problem med å ta den inn og ut av bilen. Men priser meg lykkelig over at jeg ikke kjøpte Edge'n som veier 20 kg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...