Gå til innhold

======== ======= TESTERE UKE 49 ========================

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sant o)) blir nok en litt lang helg dette her. Du ligger 3 dager før meg, åh så spennende. Jeg leser ofte på den linken du tipset om, hjelper litt fordi der finner man ut at spekteret på tegn er vidt.. Jeg er litt utålmodig og kommer nok til å ta en tyvtest jeg også..... Blir det positivt vil jeg vente til blodprøvesvar foreligger før jeg sier noe til mannen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg testet, CB Digital lyste gravid mot meg, kan det være sant?... Tyvtestet på lørdag (RD8) med en QR og fikk en svak, svak strek, helt utrolig!!! Håper bare alt går bra, det kommer til å bli en spennende periode, skummel også :o))

Nå krysser jeg fingrene for alle dere andre, tvi,tvi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Grattis med positiv test Augustbarn? !!!! =)

Skrevet

Tusen takk! det har vært en merkelig dag på jobb idag, det å vite og ikke ville fortelle...Hvordan går det med deg da elmaani?

Skrevet

det kan jeg tro!!! hehe... sprekker nesten av glede innvendig =)

her tror jeg ikke det går så bra... begynt å blø i dag.. ikm på onsdag så jeg skjønner egentlig fint lite...

Skrevet

huff da, men husk, veldig mange har vært gravide selv om de har hatt litt blødning... Håper det beste for deg!!!!

Skrevet

takk takk =)

Godt å høre det er noen som får positivt resultat!!! mao det er håp der ute =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...