Gå til innhold

======== ======= TESTERE UKE 49 ========================

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir en spennende uke på oss jenter! selv om jeg fikk beskjed å teste 8, så vet jeg at jeg ikke klarer å vente så lenge, er av den utålmodige typen. Har lest at flere har testet positivt på både RD8,9 og 10....

Har dere merket noe da jenter? Jeg kan ikke si at jeg har noen direkte klare tegn, men, men tiden får vise. Når planlegger dere å teste?

Er både gira og redd for å teste så jeg venter nok til dagen som er oppgitt..

Har vært litt merkelig i kroppen ja.. lett svimmel, antydninger til kvalme, ømme pupper og "støl" i magen... men redd det sitter i hodet...

Flere kjent noe?

Annonse

jeg tester meg på tirsdag, det er min IKM dag. Jeg har også merket sm stikkninger i lysken, litt småkvalm til morgenen idag og varm, men det er jeg også før mensen, så sitter nok mye i hodet ja :-) På jobben er jeg helt fjærn... godt jeg har eget kontor. Ikke spesielt produktiv om dagen, andre ting som opptar min oppmerksomhet nå. Litt mer stressa idag enn de andre dagene... nærmer seg...

Ja......har eksamen i morgen og har ikke åpnet boken....

men er engelsk skriftlig da,ikke det man må lese mest til,men burde lært meg en god del jeg ikke kan....

men til de muntlige må jeg lese masse.men da vet jeg jo også hvordan det her har gått....

lurer på om jeg skal teste kanskje på mandag,så får jeg kanskje ro på meg til å lese tirsdag og onsdag.

Å..... da må du ha masse lykke til imorgen, kommer nok til å gå bra :-)

Burde hatt helt fri, menda hadde vel tiden blitt fryktelig lang...... prøver å roe meg ned å si at det er mange som ikke lykkes 1.gang, men så må man jo ha lov til å håpe da... Vi satte vel inn 23.11 begge, merkelig at vi har fått forskjellige dato. Kanskje det har med syklus eller uttaksdato (EL) å gjøre? Når tok du ut?

Annonse

Denne tråden så jeg ikke før nå, men jeg er en av dere!

Jeg skal teste på mandag:O)) Har stort sett ingen symptomer på at jeg er gravid denne gangen heller, men jeg krysser alt jeg har for at jeg er gravid allikevel. Blir en laaaaaaang helg, og sikkert en aldri så liten tyvtest i morgen eller søndag, bare fordi jeg ikke klarer og la være:O))

Jeg skal teste på tirsdag, blir veldig spennende!!!

Jeg kan ikke si at jeg kjenner noe spesielt, men denne gangen har kroppen tatt opp mer progestan enn forrige gang. Kjenner det på at brystene er mer harde og ømme nå.

Klamrer meg til at det kan være et positivt tegn...

Hvordan er magefølelsen deres jenter?

Hadde vært nesten uvirkelig men så utrolig fantastisk å få en positiv test:)))

Samme her, koseputa. Kroppen har tatt opp mye mer Progesteron enn forrige gang. Brystene er blitt så store at jeg helst går uten BH. Det puppestellet vårt har vel forandret seg siden vi tar opp mer hormoner denne gangen, både med vekst, hardhet og ømhet.

Satser på at det er et godt tegn:O)))

Er blitt spådd gravid denne gangen av to stk. Kjenner lite i magen egentlig, men nå nettopp stakk det veldig nederst i magen, og jeg har til og fra kjent litt murringer i dag.

Vet ikke hva jeg skal tro, egentlig, men kanskje jeg er gravid?? Får tro på spådommene til testen sier noe annet:O)))

Spennende og skummelt på en gang. Idag følte jeg meg småkvalm og uvel til morgenen, varm og kaldsvett, men det er jeg ofte like før mens, så da tok jeg det som et tegn på at , nei dette går nok ikke bra. Nå derimot har jeg en merkelig sikker følelse av å være garvid !!??.... Enda fornuften min sier, slapp av, vent og se.....

Frøya, jeg krysser fingrene for deg og oss andre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...