Gå til innhold

Tusen takk for koselig treff i dag jenter ( spesiell takk til Lykkebarn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!¨

Det var utrolig morsomt og se alle barna samlet igjen. De har jo blitt så store. Benedicte sloknet nesten før vi hadde kjørt, så jeg droppet shopping runden.....

Håper vi klarer å treffes litt utover også, selvom noen begynner å jobbe så er det vel endel av oss som blir hjemme en stund til. Dere må gjerne komme til oss også. Vi har plass nok. ( men det får bli etter at jeg har kommet meg litt etter operasjonen.

Ha en strålende dag!

Klem

Skrevet

Tusen takk for koselig treff! Så moro å se alle småttisene, som har blitt så store! Det gikk jo overraskende bra med så mange!

Takk for god mat også, Lykkebarn!

Skrevet

Tusen takk for treff ja! Camilla sovnet med en gang i bilen og våknet når vi kom til Stovnersenteret :-)

Var utrolig artig å se alle de små som nå er blitt så store samlet igjen!!!

Skrevet

Hei,

Ja tusen takk for kjempekoselig treff og så moro at så mange kunne ta turen helt ut hit. Kjekt å se allle. Både store og små. Tusen takk også til kakebakere og baguett kjøpere. Mathilde har nå sloknet. Var helt utslitt hun etter så mye besøk på en gang. Ble nesten litt vel stille her gitt.

Skrevet

Takk for en super playdate! :-) Det gikk jo over all forventning! Så flott å se alle de små igjen. Det var ihvertfall to små damer som slokna veldig fort baki bilen hos oss, og de sov hele veien hjem.

Om noen andre som har god plass vil ha det en gang, så kan jo vi med dårlig plass sørge for å ha med oss noe. Det hjelper jo litt på "snylte-samvittigheten" (selv om i dag hadde jeg delegert bort bakinga til min passasjer, men neste gang hehe ;-)

Tusen takk til Hanne som hadde ordnet i stand! :-)

Skrevet

Takk for kjempe koselig treff og god mat! Håper vi får det til en gang på nyåret. Jeg kan gjerne ha et i januar hvis noen vil. Har plass nok til alle. Adrian fikk litt pinex da vi kom hjem og det hjalp masse. så får håpe han blir frisk til vi drar på lørdag.

klem :o)

Skrevet

Takk for fin fin playdate! :-) Det var moro å se alle de små igjen. Lillegutt her sovnet med en gang han kom ut i vognen, og han sov hele veien hjem han også.

Takk for koselig dag og god mat :-)

Skrevet

Takk for et koselig treff alle sammen :) Mathea sovnet ganske fort i bilen og har vært ganske sliten i hele ettermiddag - hehe Tar på å leke sammen ja.

Skrevet

Ja, tusen takk for et koselig treff! Og spesielt takk til Lykkebarn og til de som gjorde de gode kakene...

Amanda sovnet for så vidt ikke i bilen, men hun sov leeenge når hun først sovnet hjemme!

Skrevet

Ja, tusen takk for en fin dag i går! Kjempekoselig å se alle sammen! Utrolig hvor fort de har blitt store. Tuuusen takk for god mat, og for at du ville ta imot oss alle sammen, Lykkebarn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...