Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hvor lang tid er det normalt å få datoen på planlagt keisersnitt? Har termin 4 februar og ikke fått noe enda Gleder meg sånn:)
Gossip Girl Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ring til sykehuset og få en dato :-) Du må snakke med pasientkoordinator. I mitt tilfelle snakket jeg med assisterende overjordmor som også var pasientkoordinator for operasjoner/ks. Ring til fødepoliklinikk og spør hvem du skal snakke med. Jeg fikk datoen få dager etter innvilgelsen av ks fordi jeg ringte selv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 som regel i uke 32 når man er på samtale... jeg fikk en uke før. men jeg hadde time da med overlegen!!
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Oki,har ikke fått noen innkallelse til samtale,var på sykehuset i uke 29 og fikk det innvilget,da sa han legen at jeg skulle på samtale dagen før inngrepet og mer var det ikke,ringte også til de i stad,men de hadde ikke satt meg opp enda i og med det var en stund til,hmm,7 uker,synes ikke det er så lenge ,men.... Må nok bare smøre meg med tålmodighet her tror jeg:) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå