Gå til innhold

syntes synd på mannen min


to-em

Anbefalte innlegg

Huff jeg orker jo ikke noe sex om dagen. Er gravid i ca uka 10 og er veldig kvalm nesten hele tida. Får litt vondt av samboer, selvom han ikke har sagt noe på det.

Kjenner også at jeg er litt redd for at jeg skal begynne å blø etter å ha hatt sex. Jeg spontanaborterte i august, så jeg har det friskt i minne. (Men det skjedde selvsagt ikke pga vi hadde sex)

 

Hvordan har dere det det 1trimester i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg skjønner godt at du synes synd på mannen din! Jeg er også veldig plaget av kvalme, men de få gangene jeg føler meg ok, så er sex fantastisk! Som om vi kommer enda nærmere hverandre. Jeg har dessverre en del blødninger også, men det er ikke pga sexen, heldigvis!

 

Jeg ønsker deg og mannen din lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Ingenting sex her i gården. Dvs, fikk blødninger etter den ene gangen vi prøvde, så.. etter det tør ikke sambo! Vet jo at en er mer sensitiv der nede for rift osv, men det hjelper ikke. Han vil, men tør ikke.. Så, satser på at nå når ukene flyr avsted, så skal det endre seg litt=) er 9+1 idag.

Sexlyst eier jeg ikke. Er kvalm og har " menssmerter", så da er sex det siste jeg tenker på.. Dessverre.. savner sexlysten min , jeg.. men, den kommer vel plutselig tilbake, vil jeg tro=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke mye pirring her i gården, er 8+3 i dag ..

Men jeg tvinger meg litteranne selv da, men det er ikke rein juleglede for min del.

Så lenge man tar det forsiktig gå det bra. Fikk beskjed av fertilitetslegen at vi bare kunne kose oss...

Det blir mykkje god humor i sængehalmen da hahaha

 

Ja ja kozzi , kozzi jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex, men tar det litt rolig, slapper ikke helt av verken han eller jeg. Men er greit å snakke litt om det og teste litt hva man ønsker. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg en liten blødning etter sex, men da sa legen at det var vanlig at blodkarene inni der en plass var mer skjøre og lettere sprakk. Var IKKE farlig. Har hørt at sex er beste triks for å få fødselen i gang, men det var ikke akkurat sex jeg hadde i tanken sist jeg nærmet meg termin. Viss man ønsker kan man jo kose på andre måter enn samleie i denne fasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kvalm i sju uker, og min stakkars mann har ikke fått seg noe særlig.. Men i går våknet jeg ikke bare frisk og rask, men full av lyst:) Nå har jeg lyst hele tiden, så bare vent, om litt får mannen din sikkert mer enn han klarer å ta i mot;) (jeg er i uke 14 nå, bare snikt meg innom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...