Gå til innhold

Trenger litt tilbakemelding!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg skal si det til foreldrene mine og broren min over middag i dag, og jeg skal gi dem et innrammet dikt.

Jeg er IKKE noen dikter, så jeg trenger litt tilbakemelding på dette barneskole-rimet mitt! =) Det skal jo bare være en søt liten ting, men kanskje noen har noen forslag til forbedring?

 

Jeg kommer som en kul etter jul

Min onkel vil være mammas bror,

Og jenta dere kjenner, hun er min mor.

Av bestemor vil hun trenge gode råd,

Og min oldemor skal få strikke meg en tråd.

Mamma sier at av bestefar har hun alltid fått det som hun vil,

Så bestefar; har du plass til å skjemme bort en til?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Det var kjempefint! Tror det blir tatt godt imot!

 

Et forslag i femte strofe: Og min oldemor skal få strikke meg en tråd. Forslag: Og min oldemor skal få strikke og trylle med tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fint!

Sensitiv som jeg er om dagen så begynte tårer å rinne her jeg sitter på jobben!!! Phuu lykke til med avsløringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for tilbakemelding! Har fortalt dem det nå, og de begynte nesten å gråte, begge to. Og pappa har ikke grått siden han var barn.

Ikke sa han et ord etterpå heller, bare smilte i 4 timer.

 

Er så lettet nå! Hadde gruet meg litt til denne samtalen, siden jeg ikke er ferdig med utdanning eller noen ting.... Det d***t de i, for å si det mildt! Stolte og glade, ja! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, titter innom fra bim siden jeg. Så artig et dikt du ga dem!!!! Smart tenkt! Godt å se at det går bra med deg, ble litt bekymret av det ene innlegget du hadde innom for litt siden, måtte inn her i dag og se om det gikk godt ;-) Lykke til videre, og når det gjelder barn og utdanning så ble 20% av kullet mitt på høyskolen gravid i løpet av tre år. Og nesten alle fullførte en stund etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og tusen takk for oppmuntringen! Jeg satser på at alt gåt fint, både med barnet og utdanningen. Jeeesh, innimellom alle magesmertene er det virkelig herlig å tenke over hvilken nydelig framtid vi gravide har i møte! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...