Lilly 79 Skrevet 29. november 2007 #1 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg tenker sånn på deg... Skal ikke spørre hvordan du har det, for det skjønner jeg jo... Vit at jeg er her, iallefall! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11037857-trollmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Del Skrevet 29. november 2007 Å, kjære Lilly, du er så snill og omtenksom! Og GRATULERER MED DAGEN!!!!! Jeg visste jo ikke at du hadde bursdag! Skal du noe hyggelig sammen med mannen din? Jeg ble helt forferdet av å lese innlegget om den kjipe venninnen din...fy f**n det var så dårlig gjort!!!! Det beviser jo bare at det stemmer at de som ikke har vært gjennom barnløshet ikke vet hvordan det er. Men man trenger jo ikke akkurat å være hjernekirurg for å skjønne at man ikke sender et bilde av en graviditetstest til deg, på bursdagen din av alle dager...! Vi får heller synes synd på henne, hun er nok ikke det klareste lyset på juletreet!! Og hva leser jeg lenger ned, lille venn, at du har gått gjennom enda et forsøk, og fått et negativt svar nå på bursdagen din...!!! Herregud, så grusomt livet kan være! Jeg skulle ønske jeg kunne trøstet deg i dag! Jeg kan vel ikke skryte av at jeg har det spesielt bra selv, men det går egentlig ganske greit. Det var helt grusomt med utskrapningen i går, de syntes sikkert jeg var en vanskelig pasient... Men jeg har jo gjort dette før, og vet at livet går videre. Om det blir flere forsøk har jeg ikke tenkt på enda. For øyeblikket føler jeg ikke at jeg kan utsette meg selv for dette flere ganger, for det kan jo skje igjen. Men jeg ombestemmer meg sikkert når jeg får det litt på avstand. Jeg ser fortsatt for meg UL-skjermen med den lille babyen vår. Den var så rund og fin og jeg så jo alle detaljene, for den lå helt i ro.. Ja ja, det er jo bare selvpining å tenke på det. Jeg prøver å fokusere på alle gledene jeg har i livet mitt, og prøver å ikke la opplevelsen bli verre enn den allerede er. Hvis jeg lar meg selv gå "til grunne" over dette, så kan jeg jo i alle fall ikke vurdere flere forsøk senere, siden risikoen alltid er der. Skjønner du hva jeg mener? Snille, søte deg, jeg må bare få sagt igjen hvor lei meg jeg er for at det ikke lykkes for deg på denne innsettingen heller. Var det i naturlig syklus? Kanskje du vil fortelle mer om forsøket senere. Takk for at du tenker på meg, det betyr virkelig mye!! 1000 klemmer fra meg til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11037857-trollmor/#findComment-11040778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Del Skrevet 29. november 2007 En ting til; tusen tusen takk for PM fra deg:) Prøvde å svare, men innboksen din er full Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11037857-trollmor/#findComment-11040807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly 79 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 30. november 2007 Så innmari bra å høre fra deg, jeg har vært så bekymret!! Uff, du aner ikke hvor mye jeg har tenkt på deg, Trollmor! Du skal da slettes ikke synes synd på meg, du som er i denne fæle situasjonen nå. Jeg, visste jo på forhånd at det ikke kom til å gå, derfor ville jeg ikke snakke om det hverken her eller blandt venner. Jeg hadde naturlig syklus ja, men slimhinna var bare på 6.5.. Så det var lisom dømt nord og ned fra starten:-) Jeg skal slette unna PM, så du får kommet inn med en melding:-) Huff, jeg får skikkelig flashback fra min egen MA når du forteller. Jeg også studerte skjermen og den lille, og det er jeg nesten litt glad for! Jeg vil gjerne ha det minnet i hodet jeg, i 10 uker var den lille der og vokste, og jeg var så innmari lykkelig!:-) Desverre endte det jo slik det gjorde, men det er jo også en påminner på at det KAN gå, vi KAN bli gravide, jenta mi!:-) Jeg håper du klarer å få opp trua igjen på ivf, når du har tatt tiden til hjelp. Jeg unner deg og resten av aiaiaiaiboff-familien et nytt medlem, det er så innmari fortjent!!! (Ang. mitt aiaiaiaiboff utbrudd her, jeg tenker på deg hver gang jeg ser den Trollmora som legger unger på Fjordland reklamen:-) Jeg er så glad for at jeg har fått kontakt med deg, Trollmor! Det skal du vite... Du har trøstet meg så vanvittig mye mer enn du kan begripe, og det er ikke bare en gang jeg har blitt så rørt at tårene har kommet når du har skrevet til meg. Når du kommer inn på PM til meg, kan du ikke sende meg adressen din? Jeg har så lyst til å sende deg noe til jul, som en påminner om at du har en virkelig venn her selv om det foreløpig bare har vært på nett!:-) *Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11037857-trollmor/#findComment-11048950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei igjen, kjære Lilly!! Det er så koselig å se at du har tenkt på meg, det betyr fryktelig mye:) Jeg har hatt noen kjipe dager, men begynner å se fremover nå. Egentlig går det helt greit Det er sant som du sier, vi KAN jo bli gravide, og det er jo positivt! Jeg er ikke klar for nye forsøk enda, men leker litt med tanken på å prøve på egenhånd i mellomtiden. Jeg har jo blitt gravid en gang etter en runde med dobbel dose Pergotime, det var da det endte med MA sist gang. Jeg driver og undersøker litt på nettet om forskjellige kosttilskudd etc, og har virkelig inntrykk av at det finnes ting som faktisk fungerer for mange. Har du hørt om den urten som heter Berberis-et-eller-annet, populært kalt for babyklister? I Danmark pleier klinikkene å anbefale dette ved IVF-forsøk fordi det har en så god effekt. Den skal visstnok bedre slimhinnene og blodgjennomstrømningen og minske faren for abort. Dette burde du også undersøke etter hvert, Lilly! Ellers tenker jeg jo endel på dette med videre forsøk, men får litt angst bare ved tanken på hormonbehandlingen, og ikke minst all ventingen. Skulle så inderlig ønske at vi hadde flere fryseegg!! Har du fortsatt 4 i fryseren? Skjønte at dere har valgt å ta en pause fra maset, og det er virkelig fornuftig av dere Dersom vi skal prøve på egenhånd, så blir det evt. at jeg tar noen Pergotime-kurer og noen kosttilskudd og håper på det beste, men jeg kommer IKKE til å telle dager, ta tempen, eggløsningstester osv. Sist gang jeg drev med det så ble det til en besettelse, og det ødela hele gleden ved å prøve å bli gravid. Så vi orker ikke det styret en gang til, og jeg vil heller ikke at mannen min skal ha det presset på seg igjen. Ja ja, livet går videre enten det blir til det ene eller det andre. Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg har fått kontakt med deg Tenk om vi kunne møtt hverandre en gang i fremtiden, det hadde vært koselig Masse klemmer fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11037857-trollmor/#findComment-136218588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Del Skrevet 5. desember 2007 Svarte visst meg selv i stedet, så jeg håper du finner innlegget mitt over her:) Har sendt deg en PM også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11037857-trollmor/#findComment-136218952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly 79 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 5. desember 2007 Fant innlegget ditt, og har sendt deg en PM:-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11037857-trollmor/#findComment-136221565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå