Gå til innhold

hjelp meg

Edelweis

Anbefalte innlegg

Skrevet

hoff.. jeg er så lei meg akkurat nå. jeg fant ut igår at jeg var gravid igjenn. datteren min er 13 mnd gammel jeg er 20 år og studerer 1 års høgskole utdanning. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. føler ikke jeg er klar for en til. jeg elsker barn og vil ha mange av dem, men akkurat nå passer det så dårli.. føler jeg er en dårlig person som velger å kansje ta abort! for en vanskeli situasjon. heldigvis hhar jeg støtte uansett hva jeg velger. men det er ikke enkelt. måtte bare få lette litt på tankene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du burde gjøre det som er rett for deg,det virker som om du blir å klare deg uannsett hvilket valg du tar!!!!Tenk deg nøye om før du tar avgjørelsen....

Masse lykke til

Skrevet

Hvis du føler at det passer best for deg å ta abort så må du ikke tenke at det er egoistisk gjort av deg. For det er det virkelig ikke. Det er en grunn til at grensen for å ta abort ble satt til 12. svangerskapsuke og at det er fult lovlig i Norge. Det er ikke egoistisk å ta abort og hvis noen skulle si det til deg så aldri hør på det!

Lykke til uansett hva du gjør. Og så håper jeg du tar det valget som du føler er rett for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...