Gå til innhold

Flere som har opplevd mase-rier så tidlig?

BlåklokkaVest

Anbefalte innlegg

Får av og til en og annen mase-rie..... Kommer aldri mer enn en heldigvis, men den kjenner jeg godt! Så kan det gå et par dager til neste. Stor forskjell på den og kynnerene som jeg går med hele tiden. Den bruker lang tid på å komme til toppen, og strammer noe voldsomt på toppen. Akkurat så mye at det er rett før jeg føler at jeg vil legge hodet bakover og puste. Blir varm i kinnene og føler jeg er på vei inn i trancen, men så begynner den på ned igjen. Har sjekket mormunnen, og den er både lang og lukket heldigvis. Veldig myk forresten..... Er det vanlig at den er skikkelig myk allerede nå? Det glemte jeg å spørre jordmor om....

Flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var kanskje litt tidlig med maserier allerede nå.

Jeg hadde også en god del maserier i sist svangerskap men ikke så tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil kanskje kalle det en mellomting mellom rier og kynnere. En kan vel si at det er svake rier. De oppfører seg som rier, men er ikke kraftige nok til å åpne livmorhalsen. Dermed ikke effektive, bare masete :-) Var noe sånt jordmor sa i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo tidlig ut da. jeg har en del kynnere, og har fått beskjed om å ta det mer med ro så nå har jeg 50% sykemelding. Det har kanskje du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går på aktiv sykemelding og har fått beskjed om å ta det helt piano. Skal redusere til 3 dager arbeid og kun 4,5 timers dag. Får tro det hjelper.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...