Gå til innhold

Tråd for oss med termin august 08!!


lykkeliten kom til meg....

Anbefalte innlegg

Har ikke sett at det er en spes tråd for oss, og det syntes jeg det bør være. Hyggelig å ha noen å gå veien sammen med!! Så meld dere inn og lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min termin er 2 august:-) Skal på tidlig UL den 14 desember for å se etter hjerteaktivitet..... Etter det skal jeg senke skuldrene litt:-) Er forresten mitt 2 barn...Hadde en sa i februar...Så krysser fingrene for at alt går bra denne gang:-)

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forløpig termin er 5/8, så det blir spennande å sjå når det blir fødsel sidan sambuaren har fødselsdag 6/8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hopp jeg medler meg inn her

 

jeg har termin 10 august. leeenge til, men det går jo fort til over jul.

så gøy at vi er flere.

hvor bor dere da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

 

Så hyggelig med en tråd for oss med augustbaby i magen -:)

Er mamma til verdens vakreste jente på 8, som er SÅ klar for å bli storsøster! Min nybakte ektemann og jeg opplevde dessverre en SA i slutten av august i år - men er nå godt inne i 6. uke - på nytt. Bare jeg kommer forbi uke 8, kan jeg senke skuldrene - men er skrekkelig kvalm - og trøtt, helt annerledes enn i august egentlig - så kryss fingrene for at det går bra denne gangen, jenter! -:)

 

Lykke til - alle sammen!

 

Hilsen

augustmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 6. august :D jippi jippi. Jeg hadde SA i september så håper også på at spiren klorer seg fast, men siden jeg mistet da jeg var akkurat 5 uker på vei sist og jeg nå er kommet lengre og har litt andre tegn er jeg positiv til at det vil gå bra.

 

Lykke til til dere andre også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv regnet ut at det blir termin 11.august =)

Skal til legen i morgen, for å sjekke at alt er som det skal så langt... (Volvat)

Blir spennende!!...krysser fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...