Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste døgnet har jeg sovet stort sett hele tiden. Kom hjem fra jobb og la meg. Sov så til middag klokken syv og la meg igjen halv åtte. Våknet etter det så vidt klokken ti før jeg sovnet igjen og våknet kjempetrøtt kolkken kvart på syv for en ny dag på jobb. Det er helt utrolig at det er mulig! Kjenner meg knalltrøtt i dag igjen. :( Flere som har blitt til levende zombies?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du er ikke alene om å være trøtt (og kvalm). Men jeg har en datter fra før på 3.5år så jeg må skjerpe meg litt innimellom. Hun skjønner jo ikke hvrorfor mamma sover hele tida.

Håper virkelig det gir seg snart, slitsomt å ha det sånn

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det og.. Null energi, bare lyst til å sove.. Men men, vi får satse på at det gir seg etterhvert!

Skrevet

Sover masse! Glad jeg ikke må på jobbe nå.

Skrevet

Åjada, er helt FASCINERT av hvor trøtt det går an å bli. Når klokka begynner å bli halv tre på jobb, sitter jeg her bare som en eneste stor gjesp frem til klokka blir 4 og jeg kan suse hjem til sofaen.

Det er helt sykt; jeg må bare avsløre at jeg har t.o.m gått inn på personaldoet og bare lagt meg ned litt å lukket øynene...

Er du forresten den bubbs som går medisinstudiet eller no sånt? Syns å huske deg fra tidligere...

Skrevet

Jess... :) Har jo ønsket meg en liten en lenge, men det var ikke så lett på grunn av studiesituasjonen. Det er kanskje ikke helt ideellt nå heller, men vi greide ikke vente lenger!

Så fint å se at dere endelig har blitt gravide! :) Nå har vi julispirer begge to!

Skrevet

Jeg er helt i koma, og har vert det de siste 2 ukene. Men jobber og har en ettåring, så det er ikke muligheter for å sove på dagtid..får satse på kvalitet i stedet for kvantitet. Men det gikk over etter 3-4 uker sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...