Gå til innhold

Hva syntes dere om å kjøpe brukte leker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om å kjøpe et 6 mnd gamelt fisher price learning home for 500 kr. Dette er jo ca halv pris.

Hva ville dere gjort??

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet...??!!??

Hva er galt med brukt?? Sparer penger, sparer miljø... Avlet opp av et forbruksamfunn sier jeg bare... Skjønner ikke av du overhode spør engang..

Skrevet

Spør fordi jeg ville ha ulike synspunkter.

Takk for ditt svar! Er enig med deg!

Skrevet

Jeg hadde selvsagt dynket det i sprit og antibac så alle farvene gikk av. Kun da er det bra nok for min lille prinsesse..

Jeg ville da for faen kjøpt et sånt til halv pris.. det er ingneting GALT med det

Skrevet

Helt enig jeg. Ungen vil da aldri merke forskjell på en ny eller brukt leke, og vi voksne kan vaske av den og ha god samvittighet fordi vi for en gangs skyld har spart litt penger og vært fornuftige...

Skrevet

Å så hyggelig man er her da..

er det helt å like fint ville jeg ha gjort det;)

Skrevet

Generelt sett kommer det an på hvilken leke det er. Jeg har nettopp kjøpt brukte barnebøker, syns det var lurt. Fisherprice learning home vil sansnynligvis se ubrukt ut så jeg hadde gjort det.

Skrevet

Takk for alle innspill!

Enig med my little girl i at folk er ekstremt hyggelig for tiden....

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte en brukt fisherprice gjyngehest, og er kjempefornøyd med kjøpet! Fisherprice er jo kjent for å vere kvalitet, så det skal nok mye til for at leken er slitt eller lignende...

Løp og kjøp ;) Det huset er GENIALT! Jenta mi fikk det for 1 år siden og leker like mye med det ennå!

Skrevet

Så lenge leken er hel og ren er det jo bare supert å kjøpe brukt.

Skrevet

Jeg synes generelt at folk forventer å få veldig godt betalt for brukte ting, men med untak av det ser jeg ikke noe problem i å kjøpe brukte leker eller annet utstyr.

Skrevet

Btukte leker er kjekt det!

Kjøpte Brio-gåvogn til småen på loppis jeg,ga 20,- og den var som ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...