Gå til innhold

4+6 og litt urolig...

Fanny74

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Eg testa positivt på fryseforsøk for ei veke siden. Hadde høg Hcg, den var 805 på dag 14. Eg hadde ein liten blødning dag 12, og trudde derfor at dette forsøket skulle ende med negativt resultat, så blei veldig overraska over positiv test.

Problemet er at eg har så vanskelig for å tru på dette. Har fått ein heilt annerledes reaksjon enn eg hadde trudd. Går bare rundt og lurer på om dette skal gå bra, og klarer ikkje heilt glede meg over det. Er så redd for fleire skuffelser, det er vel ei bekyttelsesgreie etter alt me har vore gjennom.

I natt har eg sove dårlig og følt meg skikkelig premenstruell. Er så urolig i kroppen og varm, pleier å være det før menstruasjon. Hadde i tillegg skikkelig mensmurringer i dag tidlig. Håper det bare er alle hormonene og spenningen rundt alt dette som er skyld i uroligheten og at det ikkje er tegn på andre ting... Eg tar crinone x2 og progynova x 2. Andre som opplever litt det samme?

Fortsetter under...

jeg testet positivt på dag 10 og 12.... sykehuset mente det stemte og jeg fikk time til UL 20.des... men nå småblør jeg og har mensmurringer... er bare redd og urolig. deppa... skjønner ikke hvordan dette skal knne ende med et svangerskap... har en SA bak meg også, så er vel kanskje ekstra var..... men jeg syns jeg har mistet symptomer også... puppene er ikke like ømme lenger osv....

kjenner meg igjen i det du føler..

håper det går bra for deg da!!

Hei!

Er gravid i uke 25 ved hjelp av ICSI og jeg hadde mensmurringer lenge! jeg hadde ikke noen blødning men var sikker på mensen sku komme selv om jeg hadde testet positivt. Mitt Hcg nivå var også på 800 og noe på rugedag 15. Når jeg fikk positiv test var det som om noen slapp luften ut av en ballong, ENDELIG var det vår tur! men samtidig med den vanvittige gleden ble sakte men sikkert en annen ballong fyllt opp... en ballong full av nerver og redsel for at det likevel skulle ende gale.. en klarer ikke slappe helt av fordi man vet at en ikke har noen garanti selv om testen var positiv. Heldigvis gav disse tankene og uroen seg etterhvert, og det hjalp veldig å få komme på ultralyd i uke 8. Så er man over de 12 "skumle" ukene og da begynner man faktisk virkelig å slappe av! Nå har jeg det helt fantastisk og det er helt herlig å være gravid:) Det er helt naturlig å være bekymret, spesielt visst man har opplevd skuffelse på skuffelse, da er det xtra vanskelig å slippe jubelen løs. Men nyt hver dag som den er og gled deg for hver dag som går:)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...