Gå til innhold

Til vicky1984- nr2 20.juni08


Labambie

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å si gratulerer med gode nyheter i går! Jeg tenkte jeg skulle skrive her i går morges,for å ønske deg lykke til..

Men pga den brannen i Oslo hadde vi ikke internett!!

Jeg blei skikkelig skikkelig glad når jeg hørte hvor bra det sto til! Nå kan du jo slappe av å nyte førjulstiden.

Grattis!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen :)

tusen takk for det.. ja nå kan jeg virkelig slappe av og nyte julen og alt :)

 

uff ja den brannen i oslo ja....

hvordan går det med deg da???

:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra her vettu! Jeg har jo "flytta" inn på 3.trimester, og er 30 uker i dag!! :) Så nå er det liksom bare å få jula overstått så er det nesten babytid!!

Fikk du se en liten baby som spreller og slikt? Aner ikke hvordan baby ser ut på det stadiet jeg.. :)

Kan iallfall tenke meg det var en stor lettelse når alt var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han sprellet og nikket med hodet :) hehe

fikk se det i 3d også :)

 

ja var en utrolig lettelse å se at alt stod bra til... hjerteslagene var på 162 :)

åå så moro å være 30 uker da :) da går nok tiden fort frem til fødsel tenker jeg :P hihi

 

nå har sambo begynt å innse at han skal bli pappa også, han turte ikke slippe jublen løs før han fikk se at alt er i orden :)

så fikk mld av han isted, "jeg skal bli pappa" :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt!! Mannfolk er rare dyr da.. Hehe! Så dere har ikke førstemann sammen? Der ser du hvor mye jeg har fått med meg.. :P

Hjerteslag på 162,det tyder jo på en liten jente det da! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja ligger på samme hjerteslagene som med vesla rundt de ukene her :P

men vi har bare funnet verdens fineste guttenavn så blir det jente tar vi det etter ordinære ul :) hehe

 

hva lå hjerteslagene til babyen din på? vet du det<?

 

nei vesla har jeg fra før :P:P:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,jeg fikk vel ikke høre no hjerteslag før uke 20 ell no.. Første kontroll etter ul.. Men har ligget på mellom 145-168 hele veien.. Og jeg veit jo at det er ei lita jente som bor i magen min..

Tenk hvor fort tiden går for deg også,sånn etter jul? Er jo bare ett lite blunk til påske, så 17.mai, så er du blitt mamma igjen på null komma svitsj!! Spennende altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jepp :)

spennende dette altså :)

 

tiden går veldig fort og nå er jeg snart over de kritiske 12 ukene også og da blir alt så mye bedre :)

 

men får gå i dusjen jeg vennen, skal jobbe senvakt idag så må snart gjøre meg klar :)

ha en fin dag..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...