peggy_81 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg er ny her inne og kan vell med handen på hjerte si at det ikke var noe som hest planer om at jeg skulle flytte inn hit igjen på en god stund. Har 3 barn fra før av og minstemann er 4 mnd, De to andre er 3 og 4 år. Føler vel egentig at jeg har mer enn nokk i hvedagene nå. Men nå har det altså meldt seg en ny spire...og det er jo helt fantastisk, men er veldig i tvil om jeg greier dette.. Er jo sliten nå om dagen med de 3 barna jeg har. Min mann jobber borte og litt hjemme i helgene. Så jeg er jo stort sett alene om ansvaret og det med å få hverdagene til å gå opp. Så det jeg lurer på er om det er noen flere som har fått 4 barn poå 5 år? Mitt gammleste barn blir 5 år i 2008. Det er jo veldig tettt da..hvordan blir det med de to minste? Det blir jo 12 mnd melleom de ca? Jeg trenger råd og tips! Håper noen kommer med noen efaringer for jeg sliter litt med tanken på hvordan skal dette gå! Ønsker der ealle en fin dag og ett flott svangerskap:-) Klem
Rikard si pia :) Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hei peggy_81 Sjekk ut om du kan få avlastningshjelp i kommunen du bor. Det er flere måter det kan ordnes. Ta i mot all hjelp du får og spør gjerne venner og familie om de har mulighet til å komme med en hjelpende hånd nå når du trenger det.. Håper at alt løser seg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå