Oh'rly Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Er det noen av dere som har vært så heldige å ha funnet noe sånt? Jeg har kjempelyst til å ta et kurs for å lære pusteteknikker o.l. for å forberede meg til fødsel, men kursene jeg har funnet er så veldig fokusert rundt hva pappa'n skal gjøre. Og jeg tror reagensrøret har utspilt sin rolle nå =p Har ikke lyst til å ta med meg noen alternativ medhjelper heller, så kurs for alenefødende hadde vært supert!
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ta kontakt med Amathea, de har kurs for alenemødre:)
Anele&Solstråla Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg var på et som AmAthea arrangerte. 4 kvelder a 3 timer + et par kvelder til m trygdekontoret og familievernk. ang rettigheter o.l. Det var i Oslo og vi var 13 jenter- kjempeålereit!
Oh'rly Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 Takk for tipset begge to, har sendt mail til Amathea og bedt om mer informasjon om hva kurset går ut på =) Anele&Leonie: Lærte du noen praktiske teknikker og gjorde øvelser som var til hjelp under fødselen eller var kurset mest informativt? Jeg har sett litt på et kurs som heter "Aktiv fødsel" hos Oslo Yoga, og fått tilbud om privattimer fordi jeg ikke har så lyst til å ende opp som eneste single blandt en mengde par som i tillegg til pusteteknikker skal lære å massere hverandre. Dessverre passer det ikke så godt å få privattimer på den dagen hun har mulighet, så jeg kikker litt rundt på andre tilbud. Det som hadde vært kult hadde vært om en mengde blivende alenemammaer kunne ha "kuppa" en kurshelg da
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg også var på kurs hos Amathea, men var ikke så mye praktisk eller hva jeg skal si. Vi møttes, pratet litt om fødsel, amming, osv å fikk vi en omvisningstur på fødeavd og barselhotellet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå