Gå til innhold

Legetime om en times tid... :(


soooz

Anbefalte innlegg

Pga blødning i går.. Gruer meg litt, men det kan jo også gå bra, etter det jeg har lest her inne.

Kanskje ikke noe spennende innlegg, men følte for å dele dette med dere liksom.. Kanskje noen andre skal ha legetime i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe legetime i dag, nei, men ville bare ønske deg lykke til, og håper du kommer hjem med et smil rundt munnen. Hvor langt på vei er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!!

Jeg er i uke 8. Men jeg er litt usikker på hvilken dag uti uka jeg er..

Krysser fingrene :) Man må jo bare tenke positivt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! Tror nok det går kjempefint :-) jeg blødde også endelig i første trimester, men det var ikke noe farlig! Fortell hvordan det gikk når du er hjemme igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Koseli å vite at dere vil vite hvordan det gikk! Det gikk veldig fint. Jeg fikk en GU, og han mente alt var i skjønneste orden. Han trodde kanskje det var noe sånn gammelt som hadde hopa seg opp der.. Han kjente på livmora mi, og sa det var som den skulle.

Fikk vite at jeg er 7+3 i dag, det var veldig greit, da jeg blir helt forvirra av alle tallene :)

 

Hva gjør dere i kveld jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Så bra alt gikk fint!! Var også på gu i dag, fikk se det lille hjertet slå på ul!! 7+6 i dag, og det var helt fantastisk!! Så da var vi to som hadde legetime i dag! Gøy det gikk så bra hos begge :) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så godt å høre at alt var i orden :)

 

Jeg sitter på skolen og prøver å skrive på oppgaven min, men det er ikke liett for jeg er SÅ ukonsentrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du så liv hos legen i dag :)

Godt å høre... Så artig, du er bare 3 dager lenger enn meg :)

 

Skoleoppgave, like moro som alltid kanksje? hvertfall når man er ukonsa? hehe, haff...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...