Gå til innhold

hjelp meg å velge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om jeg skal kjøpe en easy walker classic, eller om jeg skal velge gt sport swing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som kan fortelle om sine erfaringer, fordeler å ulemper på disse vognene da?

Skrevet

Hvor gammelt er barnet, og er det den eneste vogna eller en elstravogn / sportsvogn ?

Vi har easywalker classic, og bedre vogn har jeg ikke vært borti. Den er utrolig lett både å kjøre, løfte og legge sammen. I tillegg er den god å sove i, siden ryggen blir en slagt "hengekøye"

Jr fikk god plass til å sove så lenge det var et behov (2,5 år) også med voksi aktiv pose.

Men jeg ville ikke hatt denne vogna som eneste vogn før barnet er rundt 1 år. Siden det ikke er full ligestilling - og de minste sover såpass mye ville jeg hatt en vogn ved siden av.

Av GT, har jeg kun vært borti GT safari med svingbart fremhjul - og den var jeg ikke så imponert over. Svær og tung - og den tar stor plass sammenlagt om man ikke tar av hjulene.

Skrevet

han er litt over 1 år (13 mnd), vet ikke helt om jeg skal beholde duovogna eller ikke ennå, fryktelig vanskelig å bestemme seg...

men hvilken vinterpose får du plass til i easywalkern da?

må ha ny pose også, for gutten klatrer ut av vogna, har sånn pose som jeg ikke får sæler inni.

noen tips til en god å varm pose også kansje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...