Gå til innhold

Klarer snart ikke mer....


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Har blødd litt ganske ofte til nå, er sånn ca 10+5, og i natt ligget med utrolig vondt i magen.. Var noe luft, men mye vondt. Og siden i går kommet mye brun "utflod"..

 

Orker ikke mer nå, hvis det skal ut så må det gjøre det snart, for jeg klarer ikke dette mer. Joda, vet at mange har både blødd og hatt vondt, og gått bra med dem, men dette tar knekken på meg... Var så glad da testen var postitiv, men er jo bare helt knust av alt dette. Må vel bare ringe legen og fortelle, men har ikke det minste lyst.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstsår deg så enormt godt,du er redd for at noen galt skal skje og da er det bedre at det skjer nå,enn at du skal gå i noen dager til før det skjer.

 

Det er som du selv sier,dette kan gå godt,hadde jeg vært deg,hadde jeg tatt kontkat med legen,fortalt hvor urolig jeg var,og hvor mye det sliter og bedt om å få en ul,så kan du se at alt står bra til med den lille og kan roe deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig med mamma til 1 stor, 1 liten + 1 spire. Det er ikkje godt å gå å vere så redd. Ring med ein gong, så kanskje du får UL fort og? Me kryssar fingrane for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer??

Uff,kan du ikke få time hos UL å sjekke det opp,det er så vondt at du skal gå sånn og lure.

Holde meg oppdatert da,tenker masse på deg og krysser fingre og tær..

 

Trøsteklemmer og varme tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er akkurat det, jeg orker ikke å dra på mer UL å undersøkelser på kryss og tvers.. Men har bestemt meg i dag for at hvis det ikke skjer noe før helga, og det er likedan på mandag så skal jeg ringe og snakke med legen.. Skal da være ca 11 uker på vei, så da kan man prøve å høre lyden, så slipper jeg mer ul.. Vært på to allerede og det er nesten enda tyngre, for da gruer jeg meg så utrolig mye mer...

 

Vet det høres omtrent barnslig ut når jeg sier det slik, men legen kan ikke gjøre noe fra eller til. Er liksom så prisgitt skjebnen her, og syns det er så ufattelig blodig urettferdig hvis jeg skulle miste nå.. Er en smule irrasjonell her, men er så skrekkelig trøtt og sliten, holdt på å sovne og kjørte nesten i grøfta på vei hjem, med lillemann i bilen! Så dette har vært en tung start på et usikkert svangerskap......

 

Men TUSEN takk for all støtte og at dere svarer meg.. Setter stor pris på dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,nei detta er ikke lett når man opplever det samme gang på gang.

Kjenner meg så veldig godt igjen..

Skal på UL neste fredag og gruer meg helt vanvittig.

Er da 11+5 og har det stoppt å utvikle seg da så møter jeg veggen atter igjen. Det føles litt dommedag aktig ut og jeg aner ikke hva jeg vil oppleve.

Blir igrunn bare mer og mer stressa etterhvert som dagene nærmer seg.

Var 11+5 sist jeg fikk beskjed om MA også så skrekken sitter der.

Man mister litt lysta til å prøve igjen når det blir sånn,men jeg er enig med deg.

Skulle det skje noe så kunne man ikke gjort noe fra eller til uansett,en eller annen gang må det jo klaffe???

 

Gi lyd fra deg da ok??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...