Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 gutten vår er nå 3.5 mnd, og jeg har begynnt å pumpe meg om kvelden når jeg legger meg. jeg ammer når jeg legger småen ca 19.30 og da får han mat igjen en gang mellom 01 og 03. føler jeg har lite melk om kvelden, difor pumping for å få opp produksjonen. MEN nå i kveld fikk jeg ikke ut mere ennca 150 ml tilsammen..... er det da i det heletatt "vits i"å pumpe??? jeg har spreng når han våkner og skal ha nattmaten sin.... tips mottas med takk. (ja, jeg har fått den nesesprayen.)
trollet66 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 150ml er da ikke så lite?? Det er et helt måltid det for gutten din det!! HVor lang tid har det gått siden du ammet til du pumper? Bare fortsett med å pumpe du, så kan du fryse og ha litt ekstra til nå han begynner med grøt f.eks. Jeg pumper også om kvelden og en gang om natten. Det varierer mellom 150 og 350ml det jeg får ut, beroende på hvor lang tid som har gått....
Stine*Mor Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg syns ikke 150 ml er lite. Jeg har aldri fått ut så mye når jeg pumper. Jeg kan sitte i 3 timer i strekk og får alikevel ikke ut mer enn ca 60 ml. Men lillegutt får da ut d han trenger så lar han styre med d istedenfor jeg. Melkeproduksjonen min har tydeligvis ikke gått ned alikevel.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 takk for svar begge to. da skal jeg slappe litt mere av, trodde bare at det var lite, siden jeg leste om ei som hadde pumpet ut veeeeldig mye mere på et bryst....og jeg pumpet begge.. HI
trollet66 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 De som pumper så veldig mye mer på et bryst hører nok med til de sjeldnere!!! Jeg leverer overskuddet mitt til sykehus. fryser vel ca 1 liter til dagen utenom det snuppa spiser. Iflg mottaket levere jeg MYE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå