Gå til innhold

April: Her er vi syke alle mann

Anbefalte innlegg

-bortsett fra gubben. SNuppa trodde jeg var frisk, men i kveld har hun plutselit 39 i feber, og var skikkelig dårlig en stund. Roa seg etter en paracet, men ser for meg en lang natt... Knerten har herja vilt i kveld igjen -tredje kvelden på rad nå.. Ikke tale om at han skal sove, men er vel ikke så rart, så tett som han er.

Dagene har begynt mellom 5 og 7 siden i helga -vanligvis begynner de mellom halv åtte og halv ni.. Så man kan si jeg går litt i koma om dagen... Selv hoster jeg snart invollene ut, ikke så godt det heller igrunn. Sov på finstuen i natt for ikke å vekke de andre.. Er en sånn rar vondt i halsen, for vanligvis er det veldig slimete liksom, mens nå er det helt "bart". Vondt er det iallefall..

Nei, måtte bare få klage litt.. Er ikke så mange jeg kan klage til for tiden..hehe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11033972-april-her-er-vi-syke-alle-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte hente snuppi i bhg på onsdag med feber... Desverre er det pappa'n sine dager, så i går og i dag er han hjemme med henne (det til tross for at alle de 20 dagene med sykt barn er mine... Ja, ja, han og hans arbeidsgiver om DET...) I går hadde hun 38,5 i feber, håper inderlig hun er bedre i dag... Hun skal egentlig sove hos mine foreldre i natt da jeg skal på julebord, men er hun like syk når hun kommer hit så droppe rjeg hele julebordet, vil ikke at andre skal måtte stelle hene og miste nattesøvn, og i tillegg river det i morshjertet å ikke være den som tar seg av henne disse dagene... :-(

God bedring til dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...